וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי השתיק סמיר נאסרי אחרי השער מול אנגליה?

הקשר כבש וסינן: "סתמו את הפה". בממלכה טוענים כי הכיוון היה הספסל האנגלי, אלא שהוא דווקא ביקר את התקשורת בצרפת

סמיר נאסרי הציל אמש (שני) נקודה לנבחרת צרפת, עם שער שוויון מהיר מול אנגליה (1:1), שביטל יתרון של חברו לקבוצה ג'וליאן לסקוט. אלא שמיד אחרי שכבש, בבעיטה חזקה ויפה לפינה של עוד שותף למנצ'סטר סיטי ג'ו הארט, התפנה נאסרי לסגור חשבונות. עם מי? התשובות לשאלה חלוקות.

רגעים לאחר שהכדור שלו נשק לרשת, נאסרי צעק: "סתמו את הפה", שם את האצבע על הפה וסימן למישהו להיות בשקט. באנגליה טענו שהדברים כוונו לספסל של נבחרת אנגליה ובעיקר למנג'ר רוי הודג'סון ולעוזרו גארי נוויל, דיווח שמאמן הצרפתים לורן בלאן דאג להכחיש, בעוד שהודג'סון טען שכלל לא ראה את המקרה.

אלא שנאסרי הציג בכלל גרסה אחרת וטען שה"ברכות" וההשתקה כוונו בכלל לתקשורת בארצו: "התפרצתי על התקשורת הצרפתית ולא על אחרים, שבכלל לא העבירו עליי ביקורת. הל'אקיפ היה מאוד לא חברותי כלפי וכתב עליי הרבה דברים רעים".

כמו בכל תיאוריית קונספירציה, יש גם גרסה שלישית טובה, שעברה בין צופי האצטדיון במהלך המשחק ומקובלת על מספר אנשים והיא טוענת שנאסרי בכלל השתיק את אוהדי ארסנל, שהגיעו עם נבחרת אנגליה ודאגו להזכיר לו עד כמה הם לא אוהבים אותו, לאחר שעזב אותם בתחילת העונה לטובת הכסף הגדול של מנצ'סטר סיטי. אז מי אומר את האמת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully