וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החלטת המנהלת לגבי הזרים: מה יבחרו הקבוצות?

11.6.2012 / 21:24

מכבי תל אביב, בני השרון, גלבוע/גליל וחיפה צפויות ללכת על חמישה זרים וחוק רוסי. אשדוד, חולון והפועל ת"א על ארבעה

מלבד ההתפטרות הדרמטית של אבנר קופל מתפקידו כיו"ר מנהלת הליגה הערב (שני), ההחלטה המשמעותית ביותר שהתקבלה לגבי עונת המשחקים 2012/13 היא האפשרות של הקבוצות לבחור את שיטת הזרים שלהם לקראת העונה הבאה. כזכור, כל קבוצה תוכל להודיע עד שבוע לפני פתיחת העונה, כשכרגע מסתמן שמועד פתיחתה יהיה בשבוע של ה-7 לאוקטובר, האם ברצונה לשחק תחת שיטת החוק הרוסי, עם חמישה זרים בטופס, או בשיטה של ארבעה זרים בטופס, ללא הגבלת זרים על המגרש.

מכבי תל אביב, שבמהלך הדיון אף דרשה שהמגבלה על הזרים תעמוד על שישה ולא על חמישה, תשחק תחת החוק הרוסי בוודאות. עוד קבוצות שמסתמן כי ישחקו בשיטת החוק הרוסי הן בני השרון/הרצליה, במידה ולני רקנאטי אכן יישאר בקבוצה, הפועל גלבוע/גליל עליון ומכבי חיפה. הפועל ירושלים שתמכה גם היא בנושא, למרות שלא היה לה נציג בישיבה, עשויה לשחק בשיטת ארבעה זרים, כפי שמבקש המאמן שרון דרוקר. מ.כ הבקעה, שגם כן תמכה בחוק הרוסי, בסימן שאלה גדול לקראת פתיחת העונה בכלל.

הקבוצות שתמכו בהשארת שיטת ארבעת הזרים וצפויות לשחק כך בעונה הבאה הן הפועל חולון, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד וברק נתניה. הפועל תל אביב שהשתתפה באמצעות נציגה רמי כהן לראשונה בישיבות המנהלת, דרשה שיטה של שלושה זרים, והיא צפויה לשחק בשיטה של ארבעה זרים גם כן. לגבי עירוני אשקלון, ששלחה נציגה לישיבה, עדיין לא ידוע באיזה שיטה תשחק, כי לא ברור מי ינהל את הקבוצה ובאיזה מסגרת.

אבנר קופל התפטר מהמנהלת, הפיינל פור בוטל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully