וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "איטליה שתמיד חלמתי לראות"

בארץ המגף היללו את "איטליה היפה". השוער: "אחד עוזר לשני". הנשיא נפוליטנו נכנס לחדר ההלבשה ובירך את השחקנים

באיטליה, לעומת זאת, יצאו מגדרם מהופעת הנבחרת. אחרי היכולת החלשה במשחקי ההכנה ופרשת מכירת המשחקים שהתפוצצה רגע לפני האליפות, האזורי הציגו נבחרת מאוחדת ולוחמנית שסחטה מחמאות מכל עבר. גם נשיא איטליה, ג'ורג'ו נפוליטנו נכנס לחדר ההלבשה, בירך את השחקנים והחמיא במיוחד לג'אנלואיג'י בופון.

"איטליה היפה", כתב 'קוריירה דלו ספורט' והוסיף: "פראנדלי עשה שינוי טקטי ופסיכולוגי. אנחנו לא יכולים לדעת אם התוצאה תביא למהפכה, אבל היא בטוח הוסיפה לאמונה".

גם השוער בופון יצא מגדרו: "ספרד היא הנבחרת החזקה מכולן והם הוכיחו את זה, אבל גם אנחנו היינו טובים וספרד פגשה יריבה ראויה. קסיאס ואני השוערים הטובים בעולם? רק לפני כמה שבועות ביקרתם אותי על הטעות במשחק נגד לצ'ה. היום ראיתי את איטליה שתמיד חלמתי לראות - נבחרת בה כל אחד עוזר לשני בעת הצורך. אני גאה".

ההופעה של איטליה סחטה מחמאות גם ממוריניו שאמר: "הם פתחו טוב את הקמפיין ושיחקו עם הרבה משמעת בהגנה. אני חושב שאיטליה יכולה ללכת רחוק בטורניר. ספרד לא הצליחה לעצור את אנדראה פירלו וכשהוא משחק בחופשיות, הוא יוצר בעיות. דניאלה דה רוסי הוא הג'וקר של איטליה ואחד השחקנים האיטלקים הגדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully