וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו: "נותן להופעה שלנו ציון 7"

איטליה וספרד יצאו מרוצות מה-1:1. דה רוסי: "ציפו מאיתנו להתרסק". אינייסטה: "מגרש גרוע", פברגאס: "הכל תלוי בנו"

ספרד ואיטליה הציגו משחק נהדר וסיימו ב-1:1 את משחק הפתיחה בבית ג'. איטליה הציגה משחק לחימה מצוין ועלתה ליתרון משער של אנטוניו די נטאלה המחליף בדקה ה-60, אבל ססק פברגאס, שתופקד כחלוץ, איזן אחרי ארבע דקות. בסופו של דבר, השתיים יצאו בהחלט מרוצות.

המאמן ויסנטה דל בוסקה סיכם והסביר מדוע בחר לפתוח ללא חלוץ טבעי: "עשינו עבודה טובה, זה היה מאמץ טוב ואנחנו מרוצים מהעבודה שלנו והתוצאה. הרכבתי את פברגאס כי רציתי שליטה במרכז המגרש. סילבה, ססק ואינייסטה יודעים להגיע למצבי הבקעה, הם הגיחו מהקו השני ועשו את זה טוב. כשטורס נכנס, המשחק נפתח והיו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש, אבל אסור לשכוח שגם להם. רק הזמן יגיד האם התיקו טוב לנו"

אינייסטה תקף את תנאי המגרש: "אנחנו לוקחים את התיקו ברגשות מעורבים. שיחקנו טוב וההרגשה היא שאם המשחק היה נמשך עוד קצת, היינו מנצחים. לאיטליה יש הרבה שחקנים איכותיים ששיתפו פעולה מצוין בקישור, אבל המגרש היה גרוע והפריע להנעת הכדור".

צ'אבי אלונסו: "איטליה לא הפתיעה אותנו. ידענו שמדובר בנבחרת טובה ובמשחק מורכב. כשהם כבשו, היה קשה, אבל היה לנו שקט נפשי ודחפנו קדימה. חבל שלא ניצחנו, אבל אסור להמעיט בערכה של איטליה. הכי חשוב שלא הפסדנו כי בטורניר כזה אין מקום לטעויות".

ססק פברגאס: "היה משחק קשה, המשחק הכי קשה בבית נגד יריבה מאוד חזקה. אחרי שהיינו בפיגור, התוצאה הסופית לא רעה והכל עדיין תלוי בנו. הראינו אופי ושיחקנו טוב. הופתעתי לשחק כחלוץ, אבל שמחתי לקבל את ההזדמנות לשחק אחרי כחודש. אני שמח שחזרתי לכבוש אחרי שאיבדתי את זה קצת בסוף העונה".

פראנדלי: "לא הענשתי את באלוטלי"

באיטליה השמחה אפילו הייתה גדולה יותר. המאמן צ'זארה פראנדלי: "התוצאה הוגנת. הכוונה שלנו הייתה לשחק את המשחק שלנו ולא רק להצר את צעדי היריבה. ניסינו ללחוץ את הספרדים בתחילת ההתקפות שלהם. הצטערתי שאיבדנו את היתרון כל כך מהר. בתוך כמה ימים שינינו את הגישה פיזית ומנטאלית. שיחקנו טוב כמו קבוצה. באלוטלי וקסאנו היו טובים. הם לא כבשו, אבל עזרו לקבוצה וזה מה שביקשתי מהם". המאמן, אגב, הכחיש כי החליף את באלוטלי בגלל ההחמצה הגדולה שלו: "החלטתי להחליף אותו לפני כן. זה לא היה עונש".

אנדראה פירלו: "ההפסד במשחק ההכנה לרוסיה גרם לנו להבין הרבה דברים והיום הראינו את האיכות שלנו והיכולת להתמודד עם נבחרת גדולה. יש לנו הרבה ביטחון. היה חשוב שנשיג תוצאה טובה. דה רוסי כבלם? הוא נתן משחק גדול והוא יכול לשחק בכל עמדה. יש לנו ארבעה חלוצים עם תכונות שונות. במחצית הראשונה עשינו דברים יפים וגם די נטאלה שנכנס היה טוב מאוד וכבש. אני נותן להופעה שלנו ציון 7 והמשחק הזה ייתן לנו הרבה להמשך".

דניאלה דה רוסי ששיחק כבלם הוסיף: "התוצאה נותנת לנו ביטחון כי מדובר במשחק הכי קשה בבית. שיחקנו כקבוצה ותיקנו את הדברים השליליים ממשחקי ההכנה. אחרי רוסיה היה הגיוני לצפות מאיתנו להתרסק, אבל זה לא קרה. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כי גם נבחרות פחות נוצצות יכולות להיות מסוכנות ואסור לחזור על הטעויות מהמונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully