וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "ספרד עקרה ללא חלוץ"

מאמן ריאל מדריד הצטרף למבקרי שיטת המשחק דל בוסקה. בנבחרת טענו, איטליה סירבה להשקות את הדשא לפני המשחק

בספרד קמו לבוקר של רגשות מעורבים. מצד אחד, השחקנים, המאמן וכלי התקשורת מאוחדים כי התיקו 1:1 עם איטליה בהחלט משקף, אך מצד שני, ויסנטה דל בוסקה ספג לא מעט ביקורות על שיטת המשחק. המאמן עלה ללא חלוץ טבעי כשססק פברגאס שיחק כ"מספר תשע מזויף" ואמנם כבש את שער השוויון, אך רוב הפרשנים תמימי דעים כי המאמן היה צריך לפתוח עם אחד החלוצים הטבעיים שלו. "חסרנו את השערים של מספר 9", נכתב ב'מארקה'.

"המסירות בין צ'אבי, אינייסטה ופברגאס לא מספיק טובות בלי ליצור סכנה על השער של בופון. נכון, היה מאמץ גדול מהקישור של ספרד, אבל בלי חלוץ הנבחרת הפכה עקרה", אמר מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו ששימש כפרשן בתחנת הטלוויזיה אל ג'זירה.

טורס עצמו, שנכנס כמחליף ורשם שתי החמצות גדולות, דווקא עמד מאחורי מאמנו: "אם ססק ימשיך להבקיע, הוא צריך לשחק. כששינינו את השיטה, ניצלנו את השטחים. הכניסה של חסוס נבאס פגעה בהם וגם אני הרווחתי מזה. בסך הכל, התוצאה הוגנת".

בספרד ידעו להחמיא גם להופעה האיטלקית, והודו שהופתעו מהנבחרת של צ'זארה פראנדלי: "אל תתפלאו אם נפגוש את איטליה שוב בגמר. אם אנחנו מסיימים את המשחק בטעם מר, זה בגלל שלא ציפינו לתיקו או להבדלים כל כך קטנים ברמה", נכתב ב'אס'.

בסיום המשחק, התבטאו שחקני אלופת העולם בחריפות נגד משטח הדשא בגדנסק. לטענתם, המשטח היה יבש, מה שהפריע להנעת הכדור. נציגי אופ"א ביקשו אישור שתי הנבחרות להשקות את הדשא 45 דקות לפני פתיחת המשחק, אך האיטלקים סירבו. המגן ג'ורדי אלבה אמר: "התרענו, אבל התעלמו מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully