וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ: "השחקנים מרגישים כבר שנתיים את המתח הזה"

מאמן נבחרת קרואטיה מרוצה מהניצחון על אירלנד. טראפטוני: "אנחנו עדיין צריכים להאמין בעצמנו". 14 אנשים נעצרו בקטטה

נבחרת קרואטיה פתחה הערב (ראשון) את יורו 2012 בצורה מוצלחת למדי עם ניצחון 1:3 על אירלנד והשגת שלוש נקודות חשובות בבית ג'. מריו מנדז'וקיץ' (צמד) וניקיצה ילאביץ' ניצלו הגנה מבולבלת של היריבה כדי לכבוש ולהצעיד את עצמם ואת חבריהם למקום הראשון בטבלת הבית אחרי מחזור אחד. אגב, לפני המשחק נעצרו 14 אנשים אחרי קטטה בפוזנאן. עשרה מהם היו מקומיים, שלושה מהם אירים ואחד קרואטי.

מריו מנדז'וקיץ', שכבש צמד בנגיחות בדקות 3 ו-48, סיכם בסיום: "היה חשוב לנו לכבוש שער מוקדם. אירלנד היא נבחרת שנלחמת, זה לא היה לנו קל. האם זה היה המשחק הטוב ביותר בקריירה שלי? אני לא יודע. אני חייב להודות למאמן שנתן לי לשחק. כבשתי פעמיים, אבל אני חייב להודות גם לחבריי לנבחרת".

המאמן הקרואטי סלאבן ביליץ', שכבר הצהיר כי יעזוב בתום היורו, אמר: "אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת. אולי אירלנד הייתה הנבחרת הטובה יותר ברגעים מסוימים, אבל מבחינת הרושם הכללי היא שהיינו עדיפים. חייתי בשביל זה במשך שנתיים, השחקנים הרגישו את המתח במשך שנתיים, והם הראו שהם מסוגלים להתמודד עם המתח והלחץ הזה, אנחנו חזקים כנבחרת. חשוב מאוד שהבקענו שער מוקדם. הם לוחמים גדולים, וזה לא היה כל כך פשוט. אני עדיין לא מאמין למה שעשינו, זה היה ניצחון פנטסטי. ידענו שיהיה משחק קשה, אבל הגבנו לזה מצוין".

ג'ובאני טראפטוני, מאמן נבחרת אירלנד, היה מאוכזב מאוד בסיום, ואמר: "החלפנו מספר שחקנים במחצית השנייה והיינו עדיפים אבל לצערי הרב לא הצלחנו להבקיע את השער השני. אנחנו עדיין צריכים להאמין בסיכויים שלנו מכיוון שספרד סיימה בתיקו עם איטליה. זה קשה להבין מה קרה לנו. ספגנו שער אחרי שתי דקות ואני לא יודע אם זה השפיע עלינו מבחינה פסיכולוגית".

שון סט. לדג'ר שכבש את השוויון הזמני בדקה ה-19, אמר בסיום: "ידענו שאנחנו חייבים לפתוח טוב את המחצית השנייה. השער הרביעי במשחק היה צריך להיות מכריע והם אלו שהשיגו אותו וקבעו 1:3. להיות בפיגור כזה נגד נבחרת כמו קרואטיה זה דבר קשה. ספגנו שערים שאסור לספוג, זה מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully