וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ חתם לשלוש שנים במכבי נתניה

10.6.2012 / 14:40

החלוץ ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית יחזור לקבוצתו החמישית בליגת העל. אורי שטרית סיכם לשנתיים

עומר פרץ חתם היום (ראשון) ל-3 שנים במכבי נתניה, באמצעות סוכנו אפי סופר. נשיא מכבי נתניה גיל לב אמר: "ברכות לעומר פרץ המצטרף לסגל המועדון הקיץ. אנחנו בטוחים כי מכבי נתניה במשכנה החדש תציג קבוצת כדורגל אטרקטיבית ושמחה תחת שרביטו של טל בנין". אפי סופר אמר: " אני שמח מאוד על כך שעומר חוזר לליגת העל ובעיקר למכבי נתניה, מועדון מוביל בליגת העל. אני בטוח כי שני הצדדים יהנו מהחיבור". עומר פרץ (26) שגדל בקבוצות הנוער של מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ושטרסבורג, שיחק גם בקבוצות הבוגרים של התל אביביות, כמו גם עירוני קרית שמונה והפועל רמת גן. בליגה הלאומית הוא שיחק במדי מכבי נתניה וסקציה נס ציונה, וכעת הוא חוזר לליגת העל.

אורי שטרית, מגנה השמאלי של בני סכנין בעונה שעברה, סיכם היום לשנתיים במכבי נתניה. שטרית, שגדל במכבי תל אביב והיה אמור להמשיך בסכנין השנה, לא המתין לראשי הקבוצה בשל מצבה הכלכלי הרעוע של סכנין, וסגר את תנאיו בנתניה, שם ינסו עתה לסגור מול מכבי תל אביב את דמי ההשבחה של השחקן.

מעבר לשטרית, בנתניה נמצאים במשא ומתן מתקדם עם חלוץ הפועל חיפה יובל אבידור. אבידור, ששיחק תחת טל בנין בעונה שעברה, עשוי להצטרף לחברו לקבוצה עלי חטיב, שכבר סיכם את תנאיו וצפוי לחתום בימים הקרובים. הקשר הסרבי צ'ראן ממשיך להתרחק מהקבוצה ואם לא יחזור עם תשובה חיובית ביומיים הקרובים הקבוצה תרד ממנו.

חן עזרא צריך לתת לנתניה תשובה עד היום בערב בנוגע להצעה שהועברה לו, אחרת נתניה תמשוך אותה. בנתניה כבר מבינים שעזרא בדרך החוצה ומחכים לראות את ההצעה החדשה שיענקל'ה שחר צפוי להציע עבורו. בנתניה לא מוכנים להתפשר בכל מקרה על פחות מ-5 מיליון שקלים עבור השחקן.

מתחזקת ההערכה שחן עזרא יעבור למכבי חיפה

מכבי נתניה: "99 אחוזים שעלי חטיב ישחק אצלנו"

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully