וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "99 אחוז שעלי חטיב ישחק אצלנו"

8.6.2012 / 13:52

נשיא מכבי נתניה, גיל לב, התראיין ל-90FM וסיפר שקשר הפועל חיפה קרוב. לואיג'י צ'נאמו, שוער איטלקי-יווני, ינחת להתרשמות

מכבי נתניה ממשיכה להתכונן לעונה הבאה והיום (שישי) המועדון הוציא הודעה רשמית לפיה השוער האיטלקי-יווני, לואיג'י צ'נאמו, יגיע להתרשמות ביום שלישי הקרוב. צ'נאמו בן ה-32, 1.88 מטר, שיחק בשנתיים האחרונות בפאנטוליקוס. הוא עלה איתה מהליגה השנייה לליגה הבכירה ב-2010/11 והעונה ירד איתה בחזרה לליגה השנייה. בתום העונה הפך לשחקן חופשי.

צ'נאמו, ששותף ב-18 משחקי ליגה בעונה החולפת, גדל במחלקת הנוער של אולימפיאקוס ואחר כך עבר לברנלי האנגלית, אבל מיעט לשחק בקבוצה הראשונה. הוא חזר ליוון, שיחק במספר קבוצות קטנות ובהמשך גם לבש את מדי APEP הקפריסאית.

בנתניה לא אוהבים את חרושת השמועות והעובדה כי לא מעט שחקנים קושרים עצמם לקבוצה דרך סוכנים. המאמן טל בנין נשאל חדשות לבקרים על ידי עיתונאים בנוגע לשחקנים בהם כלל לא התעניין ובנתניה חזרו ואמרו: "לא הולכת להיות כאן רכבת רכש. נתחזק נקודותית במספר עמדות ונעשה זאת בקפידה, בסבלנות ובלי למהר לשום מקום. יש לנו בסיס טוב ובשוק איך יותר מדי מה למהר ולהחתים".

אגב, בנין התייס היום בחשבון הטוויטר שלו לשמועות לפיהן מכבי נתניה מנהלת מגעים עם שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ'. בנין כתב: "נתניה לא פונה ישירות לשום שחקן, בטח לא לשחקן שנמצא במשא ומתן מול קבוצה אחרת. לנתניה יגיעו שחקנים שרוצים לשחק עבורה לפני הכל משיקולים מקצועיים".

עוד בנושא הרכש: נשיא המועדון, גיל לב, התראיין היום בצהריים לרדיו 90FM ובין היתר התייחס לקשר הפועל חיפה עלי חטיב, כשאמר: "עלי חטיב זה שחקן שאנחנו מאוד רוצים וזה לא סוד. כבר ערכנו שיחות והגענו לסיכומים עם יואב כץ כאשר אני יכול ש-99.9 אחוז שעלי חטיב יהיה שחקן מכבי נתניה בעונה הבאה".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 10:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully