וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חה, חה, הולנד! כנראה שאתם שום דבר"

עיתוני גרמניה חגגו את ההפסד של הולנד לדנמרק. סניידר חושש מפציעה, ואן מרוויק מאשים: "היה 1,000 אחוז פנדל"

בהולנד קמו הבוקר (ראשון) מדוכאים מאוד ובאופן בלתי צפוי בכלל. נכון, סגנית אלופת העולם ידעה שכדי לעבור את בית המוות ביורו 2012 היא תיאלץ לעבוד קשה, אבל אם היו שלוש נקודות מתוכננות מראש, הרי שהן היו אמורות להגיע אמש, במשחק הפתיחה שלהם מול דנמרק. אלא שלמיכאל קרון-דלי היו תוכניות אחרות ובדקה ה-24 הוא הימם את ההולנדים בשער נאה. הנבחרת של ברט ואן מרוויק שלחה קדימה את כל מה שיש לה, אבל זה לא עזר ודנמרק ירדה מכר הדשא עם 0:1 מדהים, שמשנה לחלוטין את תמונת בית ב'.

"חה, חה, הולנד! כנראה שאתם שום דבר. הפיאסקו הזה עושה אותנו שמחים", חגגו בבילד הגרמני את כישלון היריבה השנואה. אם לא מספיקה השמחה לאיד וההפסד הצורב, להולנד יש דאגות חדשות כעת, לאחר שווסלי סניידר התלונן: "יש לי כאבים בחלק האחורי של הברך". לא ברור איך הפציעה תשפיע על המשך הטורניר של הקשר הנפלא, שנראה די מנותק מהאירועים אמש. על המשחק עצמו הוא אמר: "לא היינו חדים מספיק בהתקפה. החלוצים שלנו חייבים לכבוש, שיחקנו טוב. מול גרמניה יהיו לנו פחות מצבים, אז צריכים להיות עוד יותר חדים".

אויב האומה החדש בהולנד הוא השופט דאמיר סקומינה, שבדקה ה-89 לא שרק לפנדל לאחר נגיעת יד ברורה של לארס יקובסן בתוך הרחבה: "הוא נגע ביד פעמיים, זה היה בנקודה קריטית במשחק, 1,000 אחוז פנדל", אמר בייאוש המאמן ואן מרוויק.

בינתיים בדנמרק חוגגים. הנבחרת של מורטן אולסן הוכיחה שהיא אנדרייטד ושיש לה הרבה מה למכור בטורניר הזה. ניקלאס בנדטנר אמר: "חלמנו לפתוח בצורה כזו. חייבים להודות שהיו להם המון הזדמנויות לכבוש וביום נורמלי הם היו מבקיעים פעם או פעמיים, אבל היה לנו מזל וניצלנו את זה".

דנמרק הדהימה את הולנד עם 0:1

אריאן רובן: "ההפסד הזה מזכיר לי את גמר ליגת האלופות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully