וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "ההפסד הזה מזכיר לי את גמר ליגת האלופות"

הולנד המומה אחרי ההפסד לדנמרק. אפלאי: "המשחק מול גרמניה - על החיים ועל המוות". קרון-דלי: "ממשחקי הגדולים"

לפתיחה טובה יותר ליורו 2012 לא היתה נבחרת דנמרק יכולה לצפות. הדנים גברו הערב (שבת) על נבחרת הולנד החזקה 0:1 במשחק הראשון במסגרת 'בית המוות', ועשו צעד ענקי בכיוון שלב רבע הגמר, בניגוד לכל התחזיות. שחקניו של מורטן אולסן ניצלו שער של קרון-דלי כבר בדקה ה-24, החזיקו מעמד מול ההתקפה המסוכנת של האוראנג' וזכו בשלוש נקודות שעשויות לשנות עבורם לחלוטין את הטורניר.

"אנחנו מכירים היטב את ההולנדים, וידענו שהם מסוגלים להיות מאוד דומיננטיים", אמר בסיום המאמן המנצח, מורטן אולסן. "אם אתה מפחד מהם, הם משחקים כדורגל מצויין, ואני חושב ששיחקנו נגדם בצורה הטובה ביותר. אם אתה רוצה לנצח נבחרת כמו הולנד אתה חייב לשחק ברמה הגבוהה ביותר. להולנד היו הזדמנויות, אבל גם לנו. הדבר החשוב ביותר הוא שסמכנו על הדרך בה אנחנו משחקים כדורגל. זה מראה איך העפלנו ליורו".

גיבור המשחק עבור הדנים, הלא הוא מיכאל קרון-דלי היה נרגש מאוד בסיום המשחק ואמר: "זה מיוחד מאוד עבורי כי שיחקתי שמונה שנים בהולנד, ויש לי חברה הולנדית. זה ללא ספק היה אחד המשחקים הגדולים ביותר שלי". על השער עצמו אמר השחקן: "מצאתי מקום לרוץ בו ואני שמח שהצלחתי לכבוש. עכשיו לא נהיה מחוייבים לנצח את שאר המשחקים בכדי לעלות לשלב הבא".

ואן בומל: "אין לי מילים"

ברט ואן מרוויק, מאמנה של נבחרת הולנד אמר בסיום ההפסד הכואב של נבחרתו: "זה המשחק. היינו נחושים מאוד וחשבתי ששיחקנו טוב יותר מהיריבים שלנו, אבל חייבים להבקיע שערים ולא עשינו את זה. עכשיו ברור לכולם שאנחנו חייבים לנצח את גרמניה, והראינו שאנחנו בהחלט מסוגלים לכך עם כל ההזדמנויות שהגענו אליהן הערב. אנחנו חייבים להשאיר את ההפסד הזה מאחורינו. הייתי מעדיף כמובן שזה יסתיים אחרת, אבל אני מסרב לוותר". המאמן אף התייחס להופעה החלשה של רובין ואן פרסי, שפשוט לא הצליח למצוא את הרשת הערב: "רובין? הוא שיחק לא רע בכל הנוגע לשליטה בכדור, אבל הוא פשוט לא הצליח לשים את הכדורים ברשת עבורנו. אבל הוא לא היה היחידי היום".

אריאן רובן, שהיה חלש ולא מדויק כמו מרבית חבריו, היה מאוד מאוכזב בסיום ונזכר בטראומה הגדולה שעברה עליו בחודש שעבר: "זה פשוט מדהים. אני לא רוצה לדבר יותר מדי על גמר ליגת האלופות, אבל זה מאוד הזכיר לי אותו. דנמרק תלך לישון ותשאל את עצמה: איך ניצחנו את המשחק הזה? זה היה נס עבורם. עדיין יש לי תקווה, כלום עוד לא גמור. שיחקנו מצוין, אז כדאי שנישאר חיוביים".

קפטן האוראנג', מארק ואן בומל היה פחות קורקטי ממאמנו ואמר: "זו היתה ההזדמנות היחידה של דנמרק בכל המשחק. אני פשוט חסר מילים, כי אלו היו שלוש נקודות חשובות מאוד עבורנו. היו לנו הרבה מאוד הזדמנויות, מצאנו את העמוד פעם אחת, אבל לא הצלחנו לכבוש".

איברהים אפלאי אמר לאחר ההפסד: "היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות. במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, אבל דווקא הם הבקיעו במתפרצת. קשה מאוד לומר מה השתבש הערב. העובדה היא שיצרנו הרבה מצבים, וזה אומר ששיחקנו טוב. זה פשוט מאכזב להפסיד". על המשחק הבא, מול גרמניה המאיימת אמר אפלאי: "זה מצב של חיים או מוות עבורנו. אם אנחנו רוצים לעלות, אנחנו חייבים לנצח".

גם רפאל ואן דר וארט היה מאוכזב במיוחד: "זה כואב. חשבתי שדנמרק עשו לא מעט טעויות, ומצד שני, לנו היו הרבה מאוד מצבים, אבל אם אתה לא מבקיע, לא מגיע לך לנצח. ניסינו הכל, אבל צריך לזכור שגם ב-1988 הפסדנו את משחק הפתיחה, ואנחנו יודעים איך זה נגמר (הולנד זכתה אז בגביע). עכשיו אנחנו צריכים לנצח פעמיים. אם נפסיד, אנחנו בחוץ. אף אחד לא דיבר בחדר ההלבשה".

צפו בתקציר המשחק

דנמרק הפתיעה את הולנד וניצחה 0:1

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully