וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "מה שלא יהיה, לא יהיו לי חרטות ממשחק 7"

כוכב מיאמי דרוך לקראת הקרב המכריע מול בוסטון (3:30, ESPN). כל המספרים וההכנות למשחק הגדול של העונה

בוסטון ומיאמי יעלו הלילה (בין שבת לראשון, 3:30, ESPN) למשחק הכי חשוב שלהן העונה, כשהמנצחת תעלה לגמר ה-NBA. גמר המזרח היה פשוט פנטסטי עד כה, וכנראה שאי אפשר היה שלא להכריעו במשחק שביעי, שיתקיים בסאות' ביץ', ואחריו נדע מי תצטרף לאוקלהומה סיטי בקרב הגדול על הטבעת.

המשחק הלילה יהיה משחק שבע מספר 29 בהיסטוריה של הסלטיקס, הכי הרבה בהיסטוריית הליגה, כשהסטטיסטיקה בהחלט לטובתם: 21 נצחונות ו-7 הפסדים. מאז קווין גארנט, ריי אלן ופול פירס חברו אחד לשני בתחילת עונת 2007/08 הם הספיקו לשחק בשבעה משחקי 7, וגם המאזן שלהם חיובי: 2:4. בכלל.

מנגד, עבור מיאמי תהיה זו פעם שישית בלבד בתולדות המועדון במשחק שביעי ומכריע על כל הקופה, כשהמאזן במקרה שלה דווקא שלילי: שלושה הפסדים ושני נצחונות עד כה. כל חמשת המשחקים הללו היו לפני שכריס בוש, דווין וויד ולברון ג'יימס חברו אחד לשני, ועל כן תהיה זו הפעם הראשונה שהשלישיה הגדולה של מיאמי משחקת משחק שביעי ומכריע יחדיו. לברון עצמו היה פעמיים בסיטואציה הזו והפסיד, בעוד וויד עומד על מאזן שלילי של 2:1.

אלא שלא הכל שלילי במחנה מיאמי. המשחק יתקיים כמובן באולם הביתי של ההיט, וההיסטוריה מספרת שב-80 אחוז מהפעמים, הקבוצה המארחת היא זו שחוגגת בתום המשחק השביעי (22:88). כמו כן, לברון אמנם הפסיד את שני משחקי 7 שקיים עד כה בקריירה שלו, אך הממוצעים שלו היו אדירים: 36 נקודות, הכי הרבה בהיסטוריה בין כל השחקנים ששיחקו לפחות שני משחקי 7 בפלייאוף. שני, אגב, הוא מייקל ג'ורדן, עם 33.7 נקודות בממוצע בשלושה משחקים.

"בין אם ננצח או נפסיד, אני נכנס למשחק הזה עם אותה צורת חשיבה שהיתה לי כל העונה, ונראה מה יהיה", אמר קינג ג'יימס, שמגיע אחרי משחק של 45 נקודות ו-15 ריבאונדים, והבטיח: "לא יהיו לי חרטות ממשחק 7". מאמנו, אריק ספולסטרה, הוסיף: "שתי הקבוצות יגיעו עם כמויות אדירות של דריכות, וזה היופי של משחק שביעי. נלחמנו והרחוונו את הזכות לשחק את המשחק הזה בבית שלנו. לא ניקח את זה כמובן מאליו, ונהיה חייבים להראות את אותו אופי שהראנו במשחק השישי".

בצד השני, דוק ריברס סיפר כי הקבוצה שלו ארזה בגדים לשבוע, ואם תנצח היא צפויה להמריא ישירות לאוקלהומה סיטי, לקראת המשחק הראשון בגמר שייערך ביום שלישי. פול פירס אמר לקראת המשחק הגורלי: "הקבוצה הזו עברה כל כך הרבה השנה, ככה שהלחץ הלילה לא יהיה חדש לנו. יש לנו את ההזדמנות המושלמת, היינו האנדרדוג כל השנה ועכשיו הגענו לאן שאנחנו רוצים להיות".

קווין גארנט סיכם: "שום דבר לא היה קל לנו עד עכשיו, ואי אפשר לצפות שפתאום יהיה קל. נצטרך לשחק את הקלפים שיש לנו. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים כאן, כאלה שכבר היו במשחקי 7, ונישען על זה. אנחנו הולכים להילחם, יש לנו חבורה של לוחמים בחדר ההלבשה".

אסף רביץ מנתח את הסיכויים של הקבוצות במשחק 7

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully