וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי: "אריאן רובן ואני לא החברים הכי טובים"

הצרפתי התייחס לראשונה לתקרית עם ההולנדי במשחק של באיירן נגד ריאל מדריד: "אנחנו שונים, אבל יש בינינו כבוד הדדי"

משחק חצי הגמר הראשון של באיירן מינכן נגד ריאל מדריד באפריל גרר הרבה תגובות בעקבות הניצחון הדמרטי של הבווארים, אבל זכור גם בגלל שאחריו התברר שאריאן רובן ופרנק ריברי רבו בחדר ההלבשה במהלך המחצית, כשעל פי דיווחים הצרפתי חבט בהולנדי. על פי התקשורת הגרמנית, ריברי אף נקנס ב-50 אלף יורו בעקבות התקרית.


הקשר הצרפתי שם את העונה המאכזבת עם באיירן מינכן מאחור, אבל בראיון ל"קיקר" הגרמני הוא נדרש לטיב יחסיו עם רובן והסכים להגיב בצקרה בלבד: "רובן ואני לא החברים הכי טובים בעולם, אבל אנחנו מכבדים אחד את השני. אנחנו אנשים שונים לחלוטין".

ריברי מקווה שאליפות אירופה תביא בשורות גדולות יותר אחרי שעם באיירן מינכן הוא סיים כסגן של דורטמונד גם בליגה וגם בגביע, ובנוסף הפסיד בגמר ליגת האלופות לצ'לסי אחרי דו קרב פנדלים. "הייתי בטוח שהמשחק, שהתואר שלנו", הוא נזכר בגמר באליאנץ ארנה, "בסוף נשכבתי על הדשא והייתי שבור פיזית ומנטלית , הייתי שבור בכל דרך אפשרית".

הקשר הצרפתי נראה מצוין במשחק ההכנה האחרון של נבחרתו נגד אסטוניה (0:4), בו הוא כבש שער אחד ובישל שער נוסף. צרפת תפתח את הופעותיה בבית ד' נגד אנגליה שני (11.6) ובהמשך תפגוש את אוקראינה המארחת ואת שבדיה.

אריאן רובן: מקווה שרצף הכישלונות שלי ייגמר ביורו

נבחרת צרפת בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully