וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: מקווה שרצף הכישלונות שלי ייגמר ביורו

אריאן רובן רוצה לשבור את הנאחס בהולנד: "לא אוהב שאנשים אומרים שאני כישלון". ואן בומל: "אנחנו מרגישים בלתי מנוצחים"

מארק ואן בומל מאמין שהולנד עשויה הפעם ללכת עד הסוף. אחרי שהנבחרת ההולנדית הפסידה בגמר המונדיאל לפני שנתיים, הפעם בשורות האוראנג' מאמינים ביכולת לעשות את השדרוג הקטן, וזאת בזכות חיבור קבוצתי. לאורך השנים להולנד היה כישרון, אך חיבור אנושי בעייתי. האם הפעם זה ישתנה?

"יש לנו ספסל חזק מאוד", אומר ואן בומל, "זה גם היה המקרה בגביע העולמי, וכולם התאימו את עצמם למצב, בדרך מאוד לא אופיינית לנו, והקריבו את עצמם למען הנבחרת. כולם דיברו על קבוצתיות. לשחקנים לא אכפת אם הם לא משחקים, כל עוד הנבחרת מנצחת. אם יש את ההרגשה הזאת בנבחרת, אתה כמעט בלתי מנוצח".

הולנד, שתפתח את הטורניר נגד דנמרק ביום שבת, נרגשת לקראת הטורניר. "תמיד כיף להיות שוב ביחד", אמר ואן בומל על השחקנים, "זה מרגיש כמו לחזור הביתה. כל אחד מביא איתו משהו מהליגה שלו באירופה, זה מעין מיקס הולנדי. אנחנו רוצים לעשות את הדברים בדרך שלנו".

אריאן רובן ירצה להציל את הנבחרת ההולנדית קצת מהמוניטין האבוד שלו. "הפנדל שהחמצתי מול פטר צ'ך יישאר איתי לנצח", מודה רובן בצער על ההחמצה בגמר ליגת האלופות, "האכזבה עם באיירן תישאר, אבל אני מקווה לסיים את העונה בצורה חיובית עם הולנד".

רובן סובל מרצף כישלונות, עם ארבעה הפסדים רצופים במשחקי גמר (פעמיים בגמר ליגת האלופות, גמר מונדיאל וגמר הגביע הגרמני), ואמר: "אני ממש לא אוהב שאנשים אומרים שאני כישלון במשחקי גמר, אבל זה משהו שעוקב אחריי. אני מקווה שהרצף ייגמר ביורו הקרוב".

רובן גם התייחס להגרלה הקשה של ההולנדים, בבית עם גרמניה, פורטוגל ודנמרק. "יש לנו הזדמנות להדיח שתי יריבות חזקות כבר בשלב מוקדם", אמר רובן, "יהיה מאוד מיוחד עבורי לשחק מול החברים מגרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully