וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "אף אחד לא רוצה שיחפרו לו קבר לפני שהוא מת"

מאמן מיאמי הסביר את התחושות של לברון ג'יימס לפני המשחק הענק נגד בוסטון. לברון: "רציתי להיות שם בשביל החברים"

למרות שאוהדי בוסטון פירגנו לקבוצה שלהם שהפסידה בביתה 98:79 למיאמי, שחקני הסלטיקס התקשו לצאת מההלם בסיום המשחק, כשהבינו שהתוצאה בסדרה של גמר המזרח היא 3:3, ושהמשחק המכריע יתקיים במיאמי. אחרי שניצחו במיאמי פעם אחת, הם הבינו שניצחון ביתי יספיק להם כדי לסגור עניין. כעת, אחרי שראו את לברון ג'יימס ביכולת השיא שלו, ועוד מחוץ לאולמו הביתי, יתכן שהאמונה שאפשר לעשות את זה שוב נפגעה מעט.

מאמן הסלטיקס דוק ריברס ניצל את ההזדמנות כדי לענות לעיתונאים, שעסקו בתקופה האחרונה ביכולת של לברון ג'יימס להתעלות, או לא, במשחקים חשובים באמת. " אני מקווה שעכשיו תפסיקו לכתוב על זה שלברון לא יכול להתעלות על עצמו במשחקים גדולים. הוא היה מצוין הערב, אמר ריברס. רייג'ון רונדו מהסלטיקס הוסיף: "היה לו נוח כל הערב, לא הצלחנו לחדור לחלל שלו". על המצב שנוצר בסדרת גמר המזרח אמר רונדו: "פשוט רצינו לנצח את המשחק, וכעת אנחנו צריכים לנצח במיאמי. אבל כבר עשינו את זה, ונלך על משחק 7".

לברון ג'יימס, שסיים כאמור את המשחק עם 45 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים אמר בסיום: "במצבים כאלה, אתה תמיד רוצה לתת משחק ענק. רציתי להיות שם בשביל חבריי לקבוצה, מבלי שום קשר למה שקורה במשחק עצמו. זה היה מבחן אומץ בשבילנו, והיה טוב לראות שאנחנו יכולים להתאושש אחרי ההפסד הקודם בבית במשחק החמישי". על היכולת של חבריו במשחק הזה אמר ג'יימס: "אני שמח שהצלחנו לעשות משחק טוב אחד מתחילתו ועד סופו, משחק מושלם. זה היה משחק קבוצתי מושלם של 48 דקות".


מאמנו של ג'יימס אריק ספולסטרה: "הוא שיחק ללא שום פחד, וזה היה מדבק. הדרך שבה הוא התכונן למשחק הזה ב-48 השעות האחרונות, ולא רק הוא אלא כל שחקני הקבוצה, הייתה מדהימה. אף אחד לא רוצה שיתחילו לחפור את הקבר שלו עוד לפני שהוא מת, וללברון היה פתרון מצוין לזה". דווין וויד, שסיים בעצמו עם 17 נקודות פרגן לחברו לברון ג'יימס ואמר: "הוא שיחק מדהים. הוא היה נחוש מתחילת המשחק ואף פעם לא ראיתי אותו ככה".

מיאמי ניצחה 79:98 את בוסטון והשוותה ל-3:3

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully