וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הודיעה רשמית: דרק שארפ ממשיך

6.6.2012 / 21:21

כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, עוזר המאמן ימשיך לעונה מספר 17 במועדון. בלאט: "לכל הצוות המקצועי מגיע להישאר"

דרק שארפ, עוזר המאמן השני של מכבי תל אביב, ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, כך הודיעו היום (רביעי) באופן רשמי במכבי תל אביב. על המו"מ והמשך דרכו בקבוצה פורסם בלעדית בוואלה! ספורט.

שארפ, שכזכור שיחק במכבי תל אביב שנים רבות, הפך מיד עם פרישתו בתום העונה שעברה לחלק מהצוות המקצועי והתמנה לעוזר מאמן שני למאמן הקבוצה, דיוויד בלאט. מיד לאחר סיום העונה הנוכחית, נערכו פגישות בין נציגיו של שארפ להנהלת הקבוצה ובהן התגלו מספר פערים, אולם שארפ המוערך מאוד על ידי ההנהלה והשחקנים, ושארפ עצמו, הביעו נכונות להגיע לעמק השווה.

בסופו של דבר הצדדים הגיעו להסכם, שישאיר את שארפ לעונה מספר 17 בהיכל נוקיה. הנהלת מכבי תל אביב הביעה לכל אורך השנים, כולל בעונה האחרונה, בה כאמור החליף שארפ את גופיית המשחק בחליפת האימון, את רצונה לראות את אחד הסמלים של העשורים האחרונים ממשיך במועדון, שם הוא נתפס מעבר להיותו סמל, גם כאיש מקצוע למופת. סוכנו של שארפ מרוצה מהתפתחות והתקדמות המו"מ בין הצדדים.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט הגיב לדברים: "הצות המקצועי שלנו עשה עבודה נהדרת בעונה האחרונה. מגיע לכולם להמשיך עונה נוספת ואני גם מאוד שמח שכולם רצו לחזור. המשכיות היא דבר מאוד חשוב בארגון כמו מכבי תל אביב. עכשיו כולנו נתרכז בבניית סגל השחקנים לעונה הבאה והמשימה היא להשאיר כמה שחקנים שאפשר מהסגל הקיים וגם להביא חדשים ומתאימים".

מקורבים לשארפ אמרו הערב לוואלה! ספורט: "שארפ מאוד אוהב את מכבי ורואה את המשך הדרך שלו במכבי כדבר טבעי. הוא מרגיש שיש לו קשר מיוחד ועמוק עם הנהלת המועדון, קשר שהוא הרבה מעבר לקשר מקצועי. בכל התקופה האחרונה התלבט דרק עם משפחתו על נושא השכר, היות ויש לו הוצאות גדולות, כמו בית ספר אמריקאי לילדיו. לכל אורך ההתלבטות הזאת מי שליווה אותו היה אילן השועל, שקרוב אליו והיה בקשר רציף והדוק איתו ועם הנהלת המועדון במקביל ונערכו בנושא לא מעט שיחות אל תוך הלילה. כבר בשבוע שעבר הגיעו לסיכום, לשביעות רצונם של דרק והמשפחה וגם לשביעות רצונה של הנהלת מכבי ועל כך דרק מודה מאוד".

בוואלה! ספורט נחשף בשבוע שעבר: שארפ סגור במכבי

מכבי תל אביב קרובה להחתמת רפאל הטשהיימר

רשמית: שרמדיני חתם במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully