וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גיורגי שרמדיני חתם לעונה במכבי תל אביב

5.6.2012 / 12:43

הצהובים הודיעו על החתמת הסנטר, שמועמדותו נחשפה בוואלה! ספורט, עם אופציה לעונה נוספת. החתימה מותנית בבדיקות

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) רשמית על החתמתו של הסנטר הגאורגי גיורגי שרמדיני (23, 2.16 מטר) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השחקן, ששיחק אשתקד בקאנטו, יגיע לישראל בתקופה הקרובה כדי לעבור בדיקות רפואיות והוא הרכש הראשון שמחתימה האלופה הישראלית לקראת עונת 2012/13. ראוי להדגיש כי במועדון מודאגים ממצבו הרפואי בעקבות הפציעה ברגלו בעונה החולפת ולכן החתימה תהיה תלויה בתוצאות הבדיקות הרפואיות.

בהודעה הרשמית מטעם המועדון נכתב: "שרמדיני הוא שחקן אקטיבי מאוד באיזור הצבע עם חושים טובים לריבאונד התקפה, ובעל קליעה מצויינת הן מחצי מרחק והן מהעונשין. הוא שחקן פיק אנד רול יוצא מהכלל ובעל נוכחות מרשימה בהגנה".

המאמן דיוויד בלאט הוסיף: "גיורגי אחד הביג-מנים הצעירים המוכשרים ביותר כיום באירופה, והוא מתאים בצורה נפלאה למערכת שלנו. האמת שאני עוקב אחריו כבר כמה שנים טובות ותמיד חשבתי שהוא יהיה תוספת נהדרת לכל קבוצה ברמות הגבוהות, לא רק בזכות הנתונים הטבעיים המרשימים שלו, אלא הרבה בזכות הגישה שלו למשחק, האקטיביות המרשימה והעבודה הקשה שהוא משקיע. לשרמדיני יש את הגודל הרצוי לסנטר, אבל הוא עובד ונע על המגרש ורץ כמו גארד. הוא נלחם על הריבאונדים, חוסם, נאבק על כל כדור. יש לו פוטנציאל אדיר והוא בדיוק מסוג השחקנים שאנחנו רוצים אצלנו במכבי".


כזכור, כבר בחודש פברואר נחשף בלעדית בוואלה! ספורט כי שרמדיני מועמד לחזק את הצהובים לאור עזיבתו הצפויה של סופוקליס שחורציאניטיס. הצוות המקצועי של מכבי עקב מזה זמן אחרי הסנטר הגאורגי של קאנטו שבשני המשחקים מול סגנית אלופת אירופה בשלב הטופ-16 של היורוליג העמיד ממוצעים של 14 נקודות, 7.5 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-25.5 נקודות מדד.

שרמדיני היה אחד משחקניה המצטיינים של קאנטו, מהפתעות העונה במפעל, ורשם ממוצעים כלליים של 10.9 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-15.3 נקודות מדד. בליגה האיטלקית מספק שרמדיני 9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-11.6 נקודות מדד ב-18 דקות בלבד. הוא גדל במכבי טביליסי ושיחק בשורותיה בין השנים 2006-2008. בנובמבר 2008 צורף לפנאתינייקוס אתונה, שוחרר כעבור שנתיים ובקיץ 2010 עבר לאולימפיה לובליאנה ובקיץ האחרון חתם בקאנטו. שרמדיני הוא שחקן נבחרת גאורגיה, ועבר גם בנבחרות הנערים והנוער של המדינה.

בכוונת ראשי מכבי תל אביב להחתים את יותם הלפרין על חוזה ארוך טווח, כששני הצדדיים משוכנעים כי השחקן ישחק במדי הצהובים בעונה הבאה. עם זאת יש לציין כי טרם הושג סיכום כספי סופי, כשהצדדים בודקים את סוגיית המס לפני שיוכלו להגיע לסיכום כזה. עם אלכס מאריץ' ישנם פערים כספיים, כשגם עם ריצר'ד הנדריקס מתקשים במכבי להגיע לסיכום.

לדיווח הראשוני על מועמדותו של שרמדיני למכבי תל אביב

לידיעה על התחזקות מועמדותו של שרמדיני

שרמדיני: "המטרה לזכות ביורוליג עם מכבי תל אביב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully