וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א קרובה להחתמת רפאל הטשהימייר

5.6.2012 / 16:10

האלופה הישראלית ממשיכה במאמצים לחזק את הקו הקדמי וקרובה להנחתת הסנטר הברזילאי מסראגוסה, 26, 2.08 מטר

הסנטר הברזילאי, רפאל הטשהימייר, 26, 2.08 מטר, מתקרב לחתימה מכבי תל אביב, כך נודע לוואלה! ספורט. הצדדים נמצאים במגעים אינטנסיביים כבר מספר שבועות, כשלא מעט דיווחים על מועמדותו למכבי עלו בספרד בחודשים האחרונים.

הטשהימייר, שיכול לשחק גם בעמדה מספר 4, החל את הקריירה בברזיל והגיע לספרד ב-2005, כשהיה בן 19. הוא שיחק כמה עונות בקבוצות קטנות כמו קלוב ויק, ליידה ואוברדוריו ובשנתיים האחרונות לבש את מדי סראגוסה.

בעונה החולפת (2011/12) הטשהימייר נטל חלק ב-33 משחקים, בהם העמיד ממוצעים של 30 דקות, 13.3 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים למשחק. בשנה שעברה זכה עם ברזיל במדליית כסף באליפות דרום אמריקה, שם רשם ממוצעים של 9.2 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

כזכור, מוקדם יותר היום (שלישי) הודיעה מכבי תל אביב רשמית על החתמת הסנטר גיורגי שרמדיני (23, 2.16 מטר) בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ראוי להדגיש כי במועדון מודאגים ממצבו הרפואי בעקבות הפציעה ברגלו בעונה החולפת ולכן החתימה תהיה תלויה בתוצאות הבדיקות הרפואיות שהשחקן יעבור בישראל בקרוב.

בתוך כך, מכבי תל אביב כבר הגיעה להבנות ראשוניות עם סילבן לנדסברג, כשהצהובים מעוניינים להחתימו על חוזה ארוך טווח. עם זאת, הגארד הביע את רצונו לנסות את מזלו במחנות ה-NBA במקביל.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully