וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: פרוספר אזגי מתעמת עם צלם וואלה! ספורט

ההחלטה בעניין הבעלים של אשקלון והתגרה בביתו עם הסוכן חלבי נדחתה. עוד לפני הדיון, אזגי כמעט ותקף את צלמנו

ברני ארדוב

הבעלים של הפועל אשקלון פרוספר אזגי עמד היום (רביעי) לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל במסגרת הפרשה שנחשפה בוואלה! ספורט, אבל ההחלטה בעניין נדחתה בעשרה ימים בעקבות טענה שעלתה מצד הדיינים כי הקלטת מהווה האזנת סתר. אחרי דחייה קודמת של שבועיים, אזגי הגיע כדי למסור את גרסתו לאירועים הקשורים לפגישתו עם סוכן השחקנים, שרון חלבי, והתגרה שפרצה בביתו. הדיון בעניינו של מנכ"ל הקבוצה צ'יקו מגיה נדחה למועד אחר בעקבות העובדה שעורך דינו חולה. אזגי הואשם בהתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות ובהתבטאות גזענית.

בהקלטה של הפגישה נשמע אזגי מקלל את סוכן השחקנים שרון חלבי, אומר אמירות גזעניות ובסופה של הפגישה, כך על פי ההקלטה, נשמעים קולות של תגרה. לאחרונה מסר חלבי את עדותו בהתאחדות כנגד אזגי במסגרת התלונה נגדו.

אירוע חמור אירע עוד לפני הדיון, כאשר צלמנו קובי אליהו ניסה לצלם את אזגי, שדרש "אל תצלם אותי". בהמשך אזגי גם הוסיף קללות ואיומים בסגנון "אני אבעט לך בפה" ודברים קשים נוספים. כמו כן, ביקש תובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא לשוחח עם חלבי, אבל אזגי הגיב בכעס, ואמר על כך: "זה עד, אסור לך ללכת איתו. זה משחק מכור מראש. אתה איימת עליו שתיקח לו את תעודת הסוכן. אתה צריך לעמוד לדין, לא אני". לאחר מכן הדיינים עמנואל סלע וגיורא לנדאו פתחו את הדיון. צ'יקו מגיה פנה לדיין, ואמר: "אני לא מבין איך הוזמנתי. אני מורחק ל-30 יום משרון חלבי. המשטרה יכולה לבוא לפה ולעצור אותי". הדיין השיב לו כי המשטרה אישרה זאת לתובע. בעקבות הדברים, מגיה יצא מהדיון. בסופו של דבר הוחלט כאמור לדחות את הדיון בעניינו של מגיה.

בהמשך אמר אבן עזרא: "הזמנתי את חלבי למשרדי, שאלתי אותו אם יגיש תלונה והוא אמר לי: 'אני פוחד, מאיימים עליי'. אמרתי לו שאם הוא לא יעמוד מאחורי הדברים, אני אעמיד אותו לדין כי אז זו תהיה תלונת שווא". עורך דינו של אזגי אמר: "לא יעלה על הדעת שהמתלונן ייחקר וייאמר לו שייקחו לו את תעודת הסוכן". אבן עזרא השיב לו: "מי אמר דבר כזה? אף פעם לא אמרתי משהו כזה". אזגי ענה: "יש הקלטה שלך, אתה איימת עליו כדי לגמור אותי". בשלב הזה הדיין התערב ואמר לאזגי: "עוד התערבות אחת, אתה יוצא מהדיון".

עורך דינו של אזגי המשיך, ואמר: "למה יושב ראש ההתאחדות אומר שהוא לא מכיר את הדיינים, רק את ההוא למעלה, והכל בסדר? הוא אמר דברים הרבה יותר קשים מבן זקן ולא קיבל עונש. לוזון רוצה את פרוספר בחוץ ולכן כל התביעה הזו. מה שלוזון עשה זה יותר חמור מאזגי". בשלב הזה, אבן עזרא עדכן את הדיינים כי "מי שהקליט את השיחה הוא מאולי, שמסר את ההקלטה לעד (חלבי). העד שמע את הכל". הדיין אמר לאבן עזרא: "העד לא מספיק לי כי הוא המתלונן".

בהמשך טען הדיין שמדובר בהאזנת סתר. אבן עזרא אמר: "אין לי מה לעשות עם זה. תחליטו מה שתחליטו, אני עומד על כך שהקלטת תישאר קבילה". אבן עזרא ביקש מספר ימים כדי לבדוק את חוקיות ההקלטה והאם אכן מדובר בהאזנת סתר. לכן ההחלטה נדחתה לבקשת התובע בחמישה ימים ובחמישה ימים נוספים לבקשתו של אזגי.

ללא קשר להעמדה לדין המליץ היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, להתאחדות להרחיק את אזגי לצמיתות מכל פעילות במסגרת הכדורגל הישראלי. בעקבות פרסום ההקלטה, הודיעה ההתאחדות רשמית כי תדרוש להרחיק את אזגי לצמיתות. המנכ"ל אורי שילה אמר בעניין: "דבריו של אזגי הכו את כל מי ששמע אותם בתדהמה. לא מתקבל על הדעת שמישהו יתבטא כך, בטח ובטח בעלים של קבוצת כדורגל. אסור שאמירות מסוג זה יהיו בכדורגל שלנו".

האזינו להקלטה הפגישה בין אזגי לחלבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully