וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיכוי שריו פרדיננד לא בסגל מסיבות מקצועיות"

בממלכה לא נרגעים מהוויתר על הבלם, ארגון נגד גזענות יתלונן נגד הודג'סון בנושא, ורק אריקסון מגן על המאמן: "לרוי יש סיבות"

אנגליה ממשיכה לסעור סביב השארתו של ריו פרדיננד מחוץ לסגל הנבחרת ליורו, למרות מכת הפציעות בחלק האחורי, בעקבותיה זימן רוי הודג'סון את מרטין קלי מליברפול ושוב דילג על הבלם הוותיק של מנצ'סטר יונייטד.

רבים בממלכה משוכנעים שהסיבה להתעלמות מפרדיננד היא רצונו של המאמן הלאומי להימנע מעימות בינו לבין ג'ון טרי, שיעמוד בחודש הבא לדין בעקבות הקריאות הגזעניות שהשמיע כלפי אחיו אנטון פרדיננד, למרות שהודג'סון ממשיך להתעקש שמדובר בשיקולים מקצועיים, בעוד שארגון Kick it Out שנלחם בגזענות הודיע שהוא שוקל להתלונן נגד המהלך.

"אין שום סיכוי שריו באמת נשאר מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות", טען רובי פאולר, ששיתף פעולה עם פרדיננד בנבחרת ובלידס. "הוא בלם פנטסטי שקורא את המשחק בצורה מבריקה, שפתח העונה ב-30 משחקים במנצ'סטר יונייטד שכמעט זכתה באליפות. אילו סיבות מקצועיות? אולי הסיבה היא שריו שקט יותר מטרי הדומיננטי, אבל אני עדיין הייתי לוקח אותו לטורניר".

הארי רדנאפ, שאוהב להתייחס לסוגיות הנבחרת מאז שהודג'סון הועדף על פניו, הוסיף אש למדורה כשאמר: "כמובן שיש בהחלטה הזו יותר מכפי שהיא נראית, כי מבחינת כדורגל נטו קשה להשאיר את ריו מחוץ לסגל".

מי שהתנדב להגן על ההחלטה היה סוון גוראן אריקסון, מאמן אנגליה לשעבר, שאמר: "אסור לשכוח שריו סבל מפציעות העונה, וברור שלרוי יש סיבות משלו, אחרת הוא לא היה מוותר עליו פעמיים. רבים מנסים לחבר את הנקודות בין הפרשה של טרי להחלטה הזו, אבל אני יודע שזה לא נכון. איך אני יודע? אתם פשוט צריכים להאמין לי".

סוכנו של פרדיננד תוקף את הודג'סון על החלטתו

המכות ממשיכות ליפול: גם גארי קייהיל מחוץ לסגל

כל הדיווחים והחדשות על נבחרת אנגליה

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully