וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של ריו פרדיננד: "ההתאחדות האנגלית בושה"

ג'יימי מורלי תקף את הודג'סון וההתאחדות על הבחירה במרטין קלי הצעיר: "חוסר כבוד להתייחס כך למי שהיה קפטן הנבחרת"

אנגליה סוערת בעקבות החלטת המנג'ר רוי הודג'סון לזמן לסגל את מרטין קלי הצעיר במקומו של גארי קייהיל הפצוע. קלי, שחקנה בן ה-22 של ליברפול, רשם בניצחון על נורבגיה הופעת בכורה בנבחרת. אשתקד הופיע 12 פעמים בפרמיירליג ובסך הכל יש לו 22 הופעות ליגה בקריירה. למרות חוסר הניסיון, הודג'סון העדיף אותו על פני ריו פרדיננד הוותיק, שנפגע מאוד מהמהלך.

"למפארד, טרי, בארי וג'רארד כולם שחקנים מתבגרים להולכים לטורניר. למה ריו פרדיננד שונה?", התבטא נציגו וחברו הקרוב של השחקן ג'יימי מורלי. "להתייחס כך לשחקן שהיה קפטן הנבחרת ורשם 81 הופעות זה לא פחות מבושה. זה חוסר כבוד מובהק מבחינת הודג'סון וההתאחדות".

עם פרסום הסגל הראשוני הודיע הודג'סון כי הוא מוותר על פרדיננד "מסיבות מקצועיות". מאז צירף המנג'ר לסגל שני שחקני הגנה נוספים: פיל ג'אגיילקה (על חשבונו של בארי הפצוע) וקלי ו-ויתר על פרדיננד. הבלם העצבני צייץ אתמול ב"טוויטר": "איזה סיבות????!!!".

על פי הערכות באנגליה, הודג'סון החליט שלא לצרף את פרדיננד כדי לא ליצור עימות עם ג'ון טרי. כזכור, טרי הואשם בקריאות גזעניות כלפי אחיו הצעיר של פרדיננד, אנטון, והוא יעמוד לדין ב-9 ביולי.

בינתיים, שחקני אנגליה הביעו את מורת רוחם מנסיבות הפציעה של קייהיל, שסובל משני שברים בלסת ממשחק הידידות נגד בלגיה. ג'וליאן לסקוט אמר: "זו הייתה עבירה פזיזה ומסוכנת יותר מתיקול עם שני רגליים". סטיבן ג'רארד הוסיף: "אני כועס שאיבדנו שחקן מפתח". דריס מרטנס הבלגי שפצע את קייהיל התנצל פומבית: "אני מצטער על הנזק שגרמתי לו. בלהט הרגע, אתה לא חושב על התוצאות. המחשבות שלי איתו ואני מקווה שיתאושש במהרה".

גארי קייהיל יחמיץ את יורו 2012

לאתר וואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully