וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קגאווה יכול להפוך לכוכב גדול במנצ'סטר יונייטד"

ביפן מתרגשים מהמעבר של הקשר לאולד טראפורד. פרדיננד צייץ: "ברוך הבא ובהצלחה". קצין התקשורת מתכונן לכאב ראש

אוהדי הכדורגל האנגלי עסוקים מאוד בהכנות האחרונות של הנבחרת לאליפות אירופה שתפתח בפולין ואוקראינה בסוף השבוע, אבל הקבוצות הגדולות בהחלט מספקות להם אתנחתא מכדורגל הנבחרות לטובת העברות גדולות. אחרי שלפני מספר ימים אדן הזאר הפך לשחקן צ'לסי, היום (שלישי) סוכמה העברתו של שינג'י קגאווה מבורוסיה דורטמונד למנצ'סטר יונייטד.

דורטמונד קנתה את היפני המצטיין בכ-350 אלף יורו ב-2010, וכעת היא מוכרת אותו בסכום שמוערך ב-12 מיליון ליש"ט ושעשוי לצמוח ל-17 מיליון בהתאם לסעיפים נוספים (כך על פי הדיווחים). הרווח כולו של הגרמנים, שזכו עם הקשר בשתי אליפויות וגביע וכעת מכרו אותו בסכום גבוה, אבל כמובן שגם במנצ'סטר יונייטד מאמינים שהם ירוויחו.

קגאווה עצמו נמצא כעת במשימה בינלאומית עם נבחרת יפן במוקדמות המונדיאל. הוא היה שותף ל-0:3 על עומאן בסוף השבוע ובימים הקרובים מצפים לנבחרת השמש העולה משחק בית מול ירדן ומשחק חוץ נגד אוסטרליה. "יש לנו עוד שני משחקים בשבוע הקרוב ואנחנו מרוכזים רק בהם. אני אדבר על מנצ'סטר יונייטד רק לאחר מכן ואני מקווה שכולם יבינו אותי", אמר קגאווה בקצרה.

מי שכן הגיב לגופו של עניין היה ריו פרדיננד, שמיהר לצייץ בטוויטר: "ברוכים הבאים לשינג'י קגאווה שעבר למנצ'סטר יונייטד. שיהיה בהצלחה".

כתב הכדורגל הגרמני של "גרדיאן", רפאל הוניגסטיין, החמיא לקשר היפני ולמנצ'סטר יונייטד שרכשה אותו, והוסיף בהומור: "קצין העיתונות של דורטמונד יכול לנשום לרווחה. הבעיה היחידה של מנצ'סטר יונייטד עכשיו תהיה למצוא מספיק מקום באולד טראפורד לצבא העיתונאים היפנים שיגיעו לעקוב אחריו".

עורכי האתר הרשמי של המועדון ראיינו את העיתונאי היפני, קוקי הראדה, שסיפר: "למנצ'סטר יונייטד אין שחקנים מהסוג הזה. בשינג'י יש קצת מסמיר נאסרי וקצת מלוקה מודריץ', הוא מסוג השחקנים שיוצרים מצבים, אבל הוא כובש יותר משניהם. יש לקגאווה את הפוטנציאל להפוך לכוכב גדול במנצ'סטר יונייטד".

אגב, בתקשורת הבריטית ציינו שזו הרכישה הראשונה של יונייטד מתוך כמה שמתוכננות לקיץ, וציינו שלושה שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת: מגן אברטון לייטון ביינס, קשר ניוקאסל צ'ייק טיוטה וקשר טוטנהאם, לוקה מודריץ'.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully