וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: שינג'י קגאווה במנצ'סטר יונייטד

הקשר היפני שכיכב בעונה החולפת במדי אלופת הבונדסליגה דורטמונד מצטרף לאדומים, ויחתום אחרי בדיקות רפואיות

מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שלישי) על סיכום סופי עם הקשר היפני של בורוסיה דורטמונד, שינג'י קגאווה, כשלפי דיווחים שונים סכום ההעברה יהיה 14 מיליון ליש"ט. באתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד כבר מופיעה הודעה רשמית לפיה: "המועדון שמח לבשר על סיכום עם קגאווה ודורטמונד. החתמתו של השחקן מותנית כעת בבדיקות רפואיות ובהשגת אישור עבודה באנגליה".

המנהל הספורטיבי של דורטמונד מיכאל צורק נפרד מהיפני ואמר: "אנחנו רוצים להודות לשינג'י על המאמצים והתרומה האדירה לשתי העונות האחרונות". ריו פרדיננד צייץ בהתלהבות ב"טוויטר": "ברוך הבא למנצ'סטר יונייטד. שיהיה בהצלחה, אחי!".

קגאווה, 23, נרכש על ידי דורטמונד בקיץ 2010 תמורת 250 אלף יורו בלבד, הפך במהרה לסנסציה הגדולה בבונדסליגה, ועזר לקבוצה הגרמנית לזכות בשתי אליפויות רצופות. במהלך עונתו הראשונה, קגאווה נפצע ונעדר מספר חודשים, אבל חזר בזמן לפתיחת העונה שעברה, בה הבריק עם 13 שערי ליגה ו-12 בישולים.

עבור אלכס פרגוסון מדובר בפיצוי הולם לאחר שהשדים האדומים לא הצליחו להנחית באולד טראפורד את אדן הזאר, שבחר בצ'לסי. החתמתו הצפויה של קגאווה מצטרפת להארכת החוזה של צמד הוותיקים פול סקולס וריאן גיגס. פרגוסון עקב במשך תקופה ארוכה אחרי קגאווה ואף טס לראות אותו בפעולה במשחק גמר הגביע הגרמני בו הביסה דורטמונד 2:5 את באיירן מינכן.

כדורגל אנגלי בואולה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully