וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "שחקני ריאל לא מכבדים את ברצלונה"

המתיחות בנבחרת ספרד עולה? הקשר: "בירכנו אותם על הזכייה, זה לא קרה הפוך". על עזיבת פפ: "הופתעתי מאוד"

מתיחות במחנה הספרדי בין שחקני ברצלונה לריאל מדריד? קשר בארסה, צ'אבי, התראיין לתחנת הטלוויזיה קנאל פלוס ואמר: "אנחנו בירכנו את ריאל על הזכייה באליפות כי בסופו של יום, מדובר בספורט. יש לנו הרבה כבוד אליהם, אבל שמתי לב שזה לא קורה הפוך".

הסגל הספרדי מונה שבעה שחקני ברצלונה וחמישה שחקני ריאל מדריד והציטוטים של צ'אבי מגיעים מספר ימים לאחר עימות בין ג'ראד פיקה וסרחיו ראמוס ולאחר דיווחים בספרד על כך ששחקני ריאל מדריד בנבחרת מנסים לשכנע את בלם בילבאו, חאבי מרטינס, לא לחתום בברצלונה בקיץ. המאמן ויסנטה דל בוסקה התבטא לאחרונה: "פיקה וראמוס הם שני ילדים עם חילוקי דעות, אבל אין לנו בעיות".

בראיון התייחס צ'אבי גם לסיכויי הנבחרת: "לפני יורו 2008, אף אחד לא האמין בנו. שמעתי שאומרים שהשחקנים האלה לא יכולים לעבור את רבע הגמר. ראיתי עמודים ראשיים בעיתונים על כך שלא מאמינים בנו וזה פגע. לואיס אראגונייס סלל את הדרך עם סגנון שמתאים לשחקנים והאוהדים אהבו והזדהו איתו. דל בוסקה הבין שעם הפילוסופיה הזו אנחנו לא יכולים להפסיד".

על עזיבת פפ גווארדיולה אמר: "הופתעתי מאוד, אבל אז הבנתי אותו אחרי שהוא הסביר לנו הכל. הופתעתי גם מהמינוי של טיטו בעיקר בגלל מה שקרה עם המחלה שלו, אבל אני חושב שטיפלו במצב בצורה הכי טובה שאפשר. בארסה צריכה להמשיך לזכות בתארים עוד כמה שנים בלי להחליף את צורת האימון".

קרלס פויול ודויד וייה הפצועים לא יצטרפו למחנה הנבחרת

צ'אבי אלונסו נבהל מהציפיות הגבוהות מספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully