וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: וייה ופויול סירבו להצטרף למחנה הנבחרת

שני השחקנים הפצועים הוזמנו לבלות עם שחקני ה'לה רוחה' ביורו, אך סירבו שכן המאמן דל בוסקה לא אהב את המהלך

בנבחרת ספרד מוכנים להסתער על תואר שלישי ברציפות, אחרי הזכייה ביורו 2008 ובמונדיאל 2010. כדי לחזור עם הגביע גם מפולין ואוקראינה ביורו הקרוב, שם יפתחו את משחקיהם ביום ראשון מול איטליה, ה'לה רוחה' מחפשים כל דרך אפשרית בניסיון להרים את מוראל הנבחרת.

אחד הניסיונות של ההתאחדות היה מעניין במיוחד והם קראו לקרלס פויול ודויד וייה, שני שחקני הנבחרת וברצלונה הפצועים, להצטרף לחבריהם במחנה האימונים. אלא שהשניים, שמודעים היטב לדעתו של מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה, שטען בעבר במצב כזה יוביל ל"השוואות וקנאה", החליטו לוותר על ההזמנה ולהישאר בברצלונה, במטרה להחלים מפציעותיהם.

וייה כזכור, מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, שבר את רגלו במהלך הגביע העולמי לקבוצות בדצמבר ולא הספיק להחלים בזמן ואילו פויול נגרע מהנבחרת בשל פציעה לפני כחודש. כאמור, השניים לא יצטרפו לנבחרת באופן קבוע, אך אמרו כי ישמחו להגיע לביקור, אם הנבחרת תתקדם לשלבי ההכרעה וההתאחדות תזמין אותם. במידה שספרד אכן תשוב מנצחת פעם נוספת, השניים הבטיחו לקחת חלק בחגיגת הזכייה, אך אמרו שישאירו את מרכז הבמה ל-23 השחקנים שישחקו בטורניר.

בנושא אחר, בנבחרת ספרד הודיעו כי ירשו לשחקנים להשתמש בחשבון הטוויטר שלהם במהלך האליפות. תחילה דל בוסקה הודיע כי לא ירשה זאת, אך כעת הוא שינה את דעתו והשחקנים יוכלו להעביר עידכונים חיים לעוקבים אחריהם. החדשות שימחו מאוד את שחקני הנבחרת וססק פברגאס וויקטור ואלדס מיהרו לבשר עליהם למעריצים בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully