וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן: "זו הזריקה הגדולה של גמר המערב"

שחקן אוקלהומה סיטי התלהב מהשלשה שהובילה את הת'אנדר ליתרון 2:3 על הספרס. דוראנט: "הזדמנות להגשים את החלום"

באוקלהומה סיטי ת'אנדר הבינו שלפנות בוקר (שלישי) נעשה בסן אנטוניו צעד חשוב בדרך להיסטוריה. הניצחון 103:108 על הספרס הוביל את הת'אנדר ליתרון 2:3 בסדרת גמר המערב, ואת המשחק השישי בסדרה הם יארחו באולמם הביתי. פרט לקווין דוראנט שקלע 27 נקודות, אחד האדריכלים של הניצחון היה ג'יימס הארדן, שלמעשה סגר עניין עם שלשה גדולה שקלע 28 שניות לסיום, שקבעה יתרון 5 לת'אנדר. בדיעבד, הארדן הסביר שהוא היה אמור להכניס כדור לקווין דוראנט, אבל ההגנה של הספרס הקשתה עליו, והוא בכלל זרק לסל בלית ברירה.

הארדן אמר בסיום המשחק: "הזמן הלך ואזל והבנתי שאני חייב לקחת זריקה. לאונרד קוואי שמר עליי ממש חזק, ופשוט זרקתי בבטחון. גמר המערב - זו הזריקה הגדולה". חברו לקבוצה, קוין דוראנט, התייחס לעובדה שהת'אנדר נמצאים במרחק נגיעה מגמר הפלייאוף של ה-NBA, וזאת בניגוד להערכות שהיו אחרי תחילת הסדרה הנוכחית: "מעולם לא חשבנו שאנחנו צריכים לחכות לתור שלנו. המאמן שלנו תמיד הדגיש בפנינו שבכל מצב שבו דורכים על הפרקט, מדובר בהזדמנות מצויינת להשתפר ולהגשים את החלום שלנו".

בניגוד לג'יימס הארדן, מאנו ג'ינובילי לא הצליח להצדיק ערב גדול שלו בזריקה מעבר לקשת. למרות שהוא סיים את המשחק עם 34 נקודות אחרי שקיבל מגרג פופוביץ' קרדיט בחמישייה הפותחת, הוא החטיא במאני טיים את הזריקה משלוש שיכלה להציל לספרס את המשחק. עלך הרגע הזה אמר הארגנטינאי: "זו לא הייתה זריקה טובה, אבל היא גם לא הייתה רעה. היא פשוט לא נכנסה".

מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס סיכם: "זה היה מאמץ קבוצתי אדיר. כל אחד מהשחקנים עשה את העבודה שלו. אני חושב ששיחקנו הכי חזק שאנחנו יכולים הלילה". מאמן הספרס גרג פופוביץ' לא יכל שלא לפרגן ליריבה שלו ואמר: "קבוצות שלוקחות אליפות מנצחות בחוץ, וזה בדיוק מה שאוקלהומה סיטי עשתה היום".

אולקהומה ניצחה 103:108 בסן אנטוניו ועלתה ליתרון 2:3

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully