וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי עלתה ליתרון 2:3 על סן אנטוניו

הת'אנדר רחוקים ניצחון אחד מגמר המערב, אחרי שניצחו את הספרס בחוץ 103:108. 27 נקודות לקווין דוראנט

אוקלהומה סיטי ת'אנדר עלתה הבוקר (שלישי) ליתרון 2:3 בסדרת גמר המערב, אחרי שניצחה בחוץ את סן אנטוניו ספרס 103:108. כעת הת'אנדר רחוקים רק ניצחון אחד מתואר אלופת המערב ומגמר הפלייאוף ב-NBA.

רק לפני שבוע סן אנטוניו התגאתה ברצף של 20 ניצחונות, אלא שהפעם זה היה ההפסד השלישי ברציפות של הספרס, שקירב אותם מאוד על סוף העונה שלהם. גם 34 נקודות של מאנו ג'ינובילי, שחזר לחמישייה במקום דני גרין ונתן משחק ענק, לא עזרו לסן אנטוניו. הארגנטינאי עזר לסן אנטוניו לחזור ברבע האחרון מפיגור 13 נקודות, אבל החטיא שלשה מכרעת 4 שניות לסיום שיכלה לשלוח את המשחק להארכה.

קווין דוראנט הוביל את קלעי אוקלהומה סיטי עם 27 נקודות (10 מ-19 מהשדה), ראסל ווסטברוק הוסיף 23 ו-12 אסיסטים וג'יימס הארדן סיים עם 20 נקודות. בסן אנטוניו, טוני פארקר הוסיף 20 נקודות וטים דאנקן סיים עם 18 ו-12 ריבאונדים.

מי שהיה אחראי על המהלך הגדול של המשחק היה הארדן, ש-28.8 שניות לסיום קלע שלשה מטורפת, שעשתה את ההבדל בין יתרון של שתי נקודות ליתרון של 5. הארדן הודה לאחר מכן שהכדור שלו היה אמור בכלל להגיע לקווין דוראנט, והעלייה לזריקה נעשתה מבלית ברירה בגלל הלחץ של הגנת הספרס.

OKC הוליכה בהפסקה ב-8 נקודות הפרש, אבל סן אנטוניו חזרה למשחק ונטלה את ההובלה. האורחים לא נבהלו מהקאמבק, ובסיום הרבע דוראנט ברצף של זריקות החזיר את היתרון לת'אנדר. ברבע הרביעי הת'אנדר השתלטו על המשחק, ומהלך של ארבע נקודות של הארדן (שלשה ועבירה) העניק לאוקלהומה סיטי יתרון 88:101.

ברגעים האלה טים דאנקן וטוני פרקר התעוררו וצימקו את הפער ל-2 בלבד כשנותרו 50 שניות, אבל דוראנט וחבריו הוכיחו שהם לא נבהלים מהאתגר. הארדן קבר שלשה ענקית מצד אחד, ג'ינובילי החטיא שלשה מהצד השני, והניצחון הולך לת'אנדר.

המשחק השישי בין אולקהומה סיטי לסן אנטוניו יתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי, כשהת'אנדר יהיו המארחים.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully