וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: רפאל נדאל עלה בקלות לרבע הגמר

האלוף המכהן שייט ללא בעיות לניצחון 2:6, 0:6, 0:6 על חואן מונאקו, גם פרר ומארי עלו. נשים: נה לי בחוץ, שראפובה עלתה

אחרי הדרמות הנהדרות שקיבלנו אתמול (ראשון) בפאריס וההדחות המפתיעות, נפתחו היום המשחקים בטורניר הרולאן גארוס, כשעל הפרק הכרטיסים לשלב רבע הגמר.

המדורג 2 והאלוף המכהן, הלא הוא רפאל נדאל, לא ממש הזיע עד כה בטורניר ולא התקרב אפילו לאיבוד מערכה. גם חואן מונאקו הארגנטינאי, המדורג 13 בעולם, לא הצליח להוציא את הספרדי הנפלא משלוותו, ונדאל טייל ל-2:6, 0:6, 0:6 קליל ומרשים. מונאקו לא מצא תשובה ליתרון האיכותי של נדאל, שהשיג ווינרים בזה אחר זה בעזרת חבטות אדירות ושבר את ההגשות של יריבו בלא קושי בדרך לניצחון ב-17 (!) משחקונים רצופים. נדאל עדיין עם מאזן מערכות מושלם, ובשלב הבא מחכה לו בן ארצו ניקולאס אלמגרו (12) שניצח 4:6, 4:6, 4:6 את ינקו טיפסרביץ' הסרבי (8).

אנדי מארי (4), ששרד קרב לא פשוט ופציעה בסיבוב הקודם, איבד גם הפעם את המערכה הראשונה - הפעם לחביב הקהל רישאר גאסקה (17). אלא שאחרי שהצרפתי ניצח 1:6 בסט הראשון, הגיב מארי כשם שהגיב מול ירקו ניימינן, וניצח את שלוש המערכות הבאות 4:6, 1:6, 2:6, תוך שהוא מציג טניס פשוט מצוין. בשלב הבא יפגוש הבריטי את דויד פרר (6 בטורניר), שניצח 3:6, 2:6, 0:6 את מרסל גראנויירס (20) תוך שעה ו-52 דקות. גראנויירס לא שבר ולו פעם אחת את מכות ההגשה של יריבו, שנראה חד וניצח בקלות בזכות 41 ווינרים ו-6 שבירות קלילות על בן ארצו. פרר עדיין לא אבד מערכה בטורניר, גראנויירס מעולם לא גבר על פרר בקריירה.

לכל המשחקים הללו התווספו גם שני המשחקים שנערכו אתמול ולא הסתיימו בגלל החושך שעצר את המשחקים. ג'ו ווילפריד צונגה (5 בטורניר) סיים את העבודה מול סטניסלס ווארינקה (18), כשלאחר שיוויון 2:2 בארבע המערכות הראשונות, ניצח 4:6 במערכה החמישית. המשחק חודש במצב של 2:4 לצרפתי, שנשבר מיד, אבל שבר חזרה במשחקון ה-10 וכעת יפגוש את נובאק דג'וקוביץ'. במשחק המקביל השלים חואן דל פוטרו (9) ניצחון על תומאס ברדיך (7). הארגנטינאי שהוביל 1:2 במערכות (6:7, 6:1, 3:6), שבר בפתיחת המערכה והמשיך לניצחון 5:7 במערכה הרביעית בדרך למפגש עם רוג'ר פדרר.

נה לי בחוץ, שראפובה הזיעה בדרך לרבע הגמר

לאחר הדחתה המפתיעה של ויקטוריה אזרנקה (1) נותרה מריה שראפובה (2) כמדורגת הבכירה. הטניסאית הרוסיה השתלה לא לאכזב, ובמשחק עתיר שבירות משני הצדדים (21 מתוך 31 משחקונים, 12 של שראפובה) השכילה לנצח רק אחרי שלוש מערכות 4:6, 6:7, 2:6 את קלרה זקופולובה הצ'כית, המדורגת 42 בעולם. זקופולובה השיגה יותר ווינרים והטרידה לא מעט את יריבתה הבכירה, שאיבדה רק חמישה משחקונים בשלושת הסיבובים הקודמים, והפעם נאלצה להתמודד עם אובדן של מערכה ומשחק קשה יותר. במערכה השלישית שראפובה ידעה סוף כל סוף לשמור על ההגשות שלה, השתמשה בבקהנד הקטלני כדי לעלות ליתרון 0:3 ומשם דהרה לעבר הניצחון.

נה לי, שניצחה את שראפובה בחצי הגמר אשתקד וזכתה ברולאן גארוס שהיה תואר הגרנד סלאם הראשון שלה, הודחה במפתיע כבר בשמינית הגמר בידי הקזחית ירוסלבה שבדובה. המדורגת 142 בעולם הדהימה את האלופה היוצאת (7), כשחזרה מפיגור של מערכה אחת וניצחה 6:3, 2:6, 0:6, בעיקר הודות ל-41 שגיאות לא מחויבות של הסינית.

הצ'כית הנהדרת פטרה קביטובה (4) פירקה את ורורה לפצ'נקו מארצות הברית 2:6, 1:6, בעוד קיה קאנפי (23) האסטונית גברה על ארנטצ'ה רוס האסטונית 1:6, 6:4, 0:6 .

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully