וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר, ככה נראית אובססיה

כישרון? פלופ? אכזבה? פרשני אנגליה ניתחו את ההופעה של הרכש של צ'לסי, הדעות חלוקות. וגם: כמה פורטו רוצה על הולק?

אנגליה גברה אתמול (שבת) 0:1 על בלגיה במשחק ידידות, והנבחרת של רוי הודג'סון השיגה עוד תוצאה לא רעה לפני היורו, אבל לא מעט חובבי כדורגל בממלכה התעניינו לא פחות בכוכב נבחרת בלגיה אדן הזאר, שנרכש על ידי צ'לסי בעשרות מיליוני יורו בעסקה הגדולה של הקיץ.

האם הזאר הצליח להרשים את התקשורת ואת הפרשנים ולהצדיק את ההייפ סביבו? תלוי את מי שואלים. ב"טלגרף", נכתב ש"אם למישהו עוד היו ספקות, הזאר נכנס לוומבלי והוכיח למה צ'לסי שילמה עליו 35 מיליון ליש"ט". ב"גארדיאן" כתבו ש"הזאר הוכיח שהרכישה שלו היא לא סיכון, והקשר הצעיר עשה מספיק מול אנגליה בוומבלי כדי לספק את הבוסים החדשים שלו".

מנגד, ב"מירור" טוענים ש"ילד הפלא לא הצליח לזרוח בוומבלי, ולמרות סימנים מבטיחים, הוא עדיין הראה שמצפה לו עוד הרבה עבודה". בתקשורת ציינו בהנאה את התיקול החריף שהזאר קיבל מאשלי קול, חברו לקבוצה החל מהעונה הבאה, דבר ש"בישר לו מה מצפה לו בהגנות הקשוחות של הפרמיירליג".

ומה לגבי הולק? אחרי שבתקשורת הבריטית כבר נכתב שהחלוץ הברזילאי של פורטו כבר בדרך לצ'לסי, שתשלם עליו 38 מיליון ליש"ט, החלוץ עצמו מעדיף לשמור על שתיקה. "אני יודע שיש דיווחים חדשים בכל יום, אבל אני לא רוצה לדבר על זה", אמר הולק, "אני נותן לסוכן שלי לטפל בזה. אני בטוח שיימצא הפתרון. אני רק חושב על נבחרת ברזיל שמתכוננת לאולימפיאדה". בפורטו, מנגד, טוענים שלא ישחררו את השחקן בפחות מ-100 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully