וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו הארט: "המנג'ר הפך אותנו לקבוצה שקשה לנצח אותה"

אחרי ה-0:1 על בלגיה, התפנה שוער אנגליה להחמיא למאמנו, שאמר: "אני יותר ממאושר". ג'ון טרי וגארי קייהיל נפצעו וייבדקו

נבחרת אנגליה לא ממש הרשימה הערב (שבת) מול בלגיה בוומבלי, אבל גם כך היא הצליחה לנצח 0:1 בזכות שער נהדר של חלוץ מנצ'סטר יונייטד דני וולבק. נבחרת שלושת האריות, שתפתח את יורו 2012 במשחק קשה מאוד מול צרפת, קיבלה גם בשורות מרות בדמות פציעות של צמד הבלמים, ג'ון טרי וגארי קייהיל.

מנג'ר אנגליה רוי הודג'סון התייחס תחילה למשחק ואמר: "כמובן שאני מרוצה. זה היה שבוע קשה והשתמשנו בשחקנים רבים. היו לנו הרבה אילוצים במחצית השנייה, חלקם נכפו עלינו, אבל זה בכל זאת סיום מצוין לשבוע. שיחקנו נגד נבחרת בלגית מצוינת, שהיא אפילו חזקה יותר מנורבגיה ששיחקנו נגדה בשבוע שעבר. אז אני צריך להגיד שאני יותר ממאושר שסיימנו עם ניצחון".

על הפציעות של טרי וקייהיל אמר המנג'ר: "הפציעה של קייהיל מדאיגה אותי מעט יותר כיוון שזו פציעה בלסת. אני מקווים מאוד שבדיקת ה-CT לא תראה ממצאים חמורים. זה יהיה רע מאוד, אבל לא ימנע מקייהיל להשתתף ביורו. לגבי ג'ון, הוא פשוט הרגיש מעט את הרצועה שלו. זה לא היה משהו חמור, אבל אנחנו עדיין רוצים שייבדק כדי שנדע שהוא כשיר ב-100 אחוזים".

שוער מנצ'סטר סיטי ואנגליה ג'ו הארט אמר: "נדמה שהמנג'ר הפך אותנו לנבחרת שקשה יותר לנצח אותה. שיחקנו בצורה טובה ודני וולבק הצליח לכבוש שער נהדר. הייתה לנו רק הזדמנות אחת ב-70 הדקות הראשונות וזו הייתה ההזדמנות של דני, אז תמיד טוב שיש חלוצים ברמה כל כך גבוהה בקבוצה שלך.

"באופן כללי זו הייתה הכנה טובה ואני חושב ששיחקנו טוב. היה חשוב להשיג תוצאה טובה כי בלגיה היא נבחרת מצוינת שהולכת להיות עוד יותר טובה בעתיד. וינסנט קומפני סיפר לי עליהם ואני מסכים איתו לחלוטין. אנחנו חייבים להשתפר ולשמור על סטנדרטים גבוהים. אני מקווה שנצליח להוציא תוצאה טובה גם מול צרפת ואני משוכנע שנשחק בצורה אחרת לגמרי וברמה אחרת כשנפגוש אותם".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully