וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחקני אולימפיאקוס סוף סוף היה זמן לחגוג

אחרי הזכייה ביורוליג הם היו עסוקים בהכנות לפלייאוף, אבל לפנות בוקר הם התפרקו. פנאתינייקוס: האם אוברדוביץ' יישאר?

חגיגות אליפות כפי שהיו הערב (שבת) בפיראוס, לא נראו מזה הרבה זמן. כמה זמן? 15 שנים. 1997 היתה השנה האחרונה בה זכתה אולימפיאקוס באליפות יוון, והכל השתנה הערב, כשהקבוצה של דושאן איבקוביץ' גברה 76:82 במשחק מספר 5 על פנאתינייקוס וזכתה באליפות היסטורית, שהשלימה שנה פשוט מדהימה אחרי הזכייה של הקבוצה ביורוליג.

"אני רוצה לברך את כל השחקנים שלי", אמר איבקוביץ' בסיום, "כל התהילה מגיעה להם. אנחנו קבוצה שעבדה טוב מאוד ביחד. אחרי הזכייה ביורוליג המשכנו במסלול ההשתפרות שלנו, וקלענו הערב 82 נקודות נגד קבוצה מצויינת. קצת עזרנו להם לחזור במחצית השניה, כשזרקנו יותר מדי מחוץ לקשת, אבל המזל היה איתנו. לעולם לא אשכח את הקבוצה הזאת שנתנה כל כך הרבה לכדורסל האירופאי. מה שעשינו הערב מסמל התחלה חדשה".

לאיבקוביץ' אגב יש דעה ברורה בנושא: "כל הקבוצות צריכות להשקיע יותר בילדים ובנוער, ככה מגיעים רחוק". המאמן אף התייחס לאוהדים, שהציפו את רחובות פיראוס בחגיגות לאחר המשחק: "אני תמיד אהיה אסיר תודה להם על שהגיעו ותמכו בנו לאורך כל העונה ואני רוצה לברך גם אותם. מגיע להם. יש לנו מועדון גדול".

כוכב המשחק והעונה כולה של אולימפיאקוס היה ללא ספק ואסיליס ספאנוליס, שקלע הערב 24 נקודות גדולות על ראשם של הירוקים. "הקבוצה הראתה את האופי שלה בזמן שיא. בנינו את החבורה הזאת מאפס, האמנו בה, ואתם רואים מה קורה כשעובדים קשה. אני לא זוכר קבוצה שהשתפרה כל כך לאורך העונה. אנחנו ברי מזל שיש לנו את השחקנים האלה, ואנחנו חווים רגעים בלתי נשכחים. אלו פשוט ימים מדהימים, וכולם עמדו לצידנו, כשבראש ובראשונה המאמן שלנו- הוא תמיד האמין בנו".

ספאנוליס המשיך ואמר: "אני כל כך גאה בחברים שלי. אני מקווה שזאת ההתחלה של דרך ארוכה. זו היתה שנה מדהימה, מה עוד יש להגיד? אף אחד לא האמין שנגיע בכלל לטופ 16, או שנצליח לזכות ביורוליג, ואז עוד זכינו באליפות אחרי 15 שנים. זו הצלחה אדירה, בנינו קבוצה אדירה ואני מקווה שנביא עוד הצלחה כזאת בהמשך. אני מאושר להיות פה".

באתרי הספורט היוונים מופיעים הבוקר (ראשון) בעיקר קטעי וידאו מהחגיגות של שחקני אולימפיאקוס, שהתחילו ב-2 לפנות בוקר במועדון לילה והיו שמחות במיוחד מאחר ולשחקני הקבוצה לא היה ממש זמן לחגוג עוד מהזכייה ביורוליג. אל חגיגות שהתקיימו לפנות בוקר הם הגיעו עם שני הגביעים היקרים שלהם.

מהצד השני, אוהדי פנאתינייקוס ליוו את מאמנם זליקו אוברדוביץ', שעדיין לא ברור אם ימשיך בקבוצה. אוברדוביץ', שיצא לדבר עם האוהדים, צוטט בתקשורת היוונים כשאמר להם: "המקום הזה הוא הלב, הבית והחיים שלי. אני לא יכול להבטיח כלום, אבל אעשה הכל כדי להישאר כאן. אנחנו צריכים להישאר יחד בזמנים קשים כדי שנמשיך להיות יחד בעתיד".

אולימפיאקוס זכתה באליפות יוון אחרי 15 שנים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully