וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס זכתה באליפות יוון

אלופת אירופה השלימה עונה חלומית כשזכתה באליפות לראשונה מאז 1997 אחרי 76:82 על פנאתינייקוס במשחק המכריע

העונה של אולימפיאקוס היתה גדולה כבר כשהקבוצה זכתה ביורוליג כנגד כל הסיכויים, אבל עם כל הכבוד לתואר האירופאי ולניצחון הענק על צסק"א מוסקבה בגמר היורוליג, התואר הזה הוא אחר לגמרי. האדומים של איבקוביץ' חגגו הערב (שבת) אליפות ענקית ביוון, לראשונה מאז 1997, כשניצחו 76:82 במשחק מספר 5 את פנאתינייקוס והשלימו עונה חלומית מבחינתם, תוך שהם קוטעים רצף של תשע אליפויות רצופות של הירוקים השנואים. האם יכול להיות טוב מזה?

שחקני אולימפיאקוס חוגגים זכייה באליפות. רויטרס
עונה ענקית של קבוצה ענקית. ספאנוליס מניף את הגביע/רויטרס

בדיוק כמו בכל העונה, אולימפיאקוס צריכה להודות בעיקר ל-ואסיליס ספאנוליס הבלתי נלאה, שהוליך אותה גם הערב עם משחק ענק של 24 נקודות, והיה זה שהביא לבריחה במחצית השניה בדרך לחגיגות בפיראוס, שכנראה יימשכו כמה ימים.

כמו בכל המשחקים שנערכו אצלה בבית, גם הפעם הצליחה אולימפיאקוס להשתלט על המשחק כבר ברבע הראשון, עם משחק מצויין של ספאנוליס. שיאה של הריצה של האדומים הגיעה ברבע השני, אז כבר הוליכו המארחים ב-17, כשפירנצזיס מסייע לחברו לקבוצה, אבל דהירה נהדרת בראשותו של קלאת'יס החזירה את האורחים עד פיגור 3. ספאנוליס, שהיה חלש באותן דקות, שיחרר את הניצרה, צלף שתי שלשות, ואל הרבע האחרון הגיעה אולימפיאקוס ביתרון 14. דיאמנטידיס ראה את התואר חומק ממנו, והוביל את חבריו לריצה מטורפת של 8:22 ברבע האחרון כדי לצמק ל-4, אבל האדומים החזיקו מעמד עם מהלכים גדולים של פרינצזיס וספאנוליס כדי להבטיח את התואר הנכסף.

מהלך המשחק

דורסי הקפיץ את הקהל המקומי כבר בפתיחה עם דאנק אימתני, אבל הירוקים השיבו עם האלי-אופ מרהיב של באטיסט ותפסו את ההובלה, כשעלו ל-6:9. ספאנוליס החל להתעורר עם סל ועבירה, ואייסי לואו בדאנק מצויין קבע 11:18 למארחים. קלאת'יס הצליח לצמק, ושלשה גדולה של פרפרגולו על הבאזר הורידה את הירוקים בפיגור מינימלי, 24:20. ספאנוליס היה בלתי ניתן לעצירה ועם שש נקודות רצופות העלה את המארחים ל-20:30. פפאניקולאו הוסיף סל ועבירה, אוברדוביץ' השתולל וקיבל עבירה טכנית והיתרון של האדומים הגיע ל-17. קלאת'יס ענה עם 5 נקודות מהירות, והיתרון של אולימפיאקוס הצטמק ל-36:48 במחצית.

פנאתינייקוס פתחה את הרבע השלישי בסערה, המארחים איבדו עוד ועוד כדורים, קאימיקוגלו העניש עם שלשה, ודיאמנטידיס השלים ריצת 0:9 כדי לצמק ל-3 בלבד. סלוקאס קטע את הריצה הירוקה, ופרינצזיס העלה את אולימפיאקוס ל-49:57, לפני ששתי שלשות ענקיות של ספאנוליס הורידו את האדומים ביתרון 56:70 לפני הרבע האחרון. פרו אנטיץ' צלף שלשה שהעלתה ל-16, אבל דיאמנטידיס לא אמר את המילה האחרונה, הריץ את האורחים ל-1:11 ופיגור 80:76 בלבד. אולימפיאקוס כמעט ואיבדה, אבל פרינצזיס השתלט על הכדור והטביע, הירוקים החלו לזרוק מחוץ לקשת אך לא פגעו, ואוהדי אולימפיאקוס החלו לחגוג ביציעים את הזכייה המתוקה באליפות, לראשונה מזה 15 שנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

סטטיסטיקה

קלעו לאולימפיאקוס: ואסיליס ספאנוליס 24 (7 מ-15 מהשדה) ו-4 איבודים, גיורגיוס פרינטזיס 14 ו-7 ריבאונדים, אייסי לואו 10, קוסטאס פפאניקולאו 8 ו-7 ריבאונדים, מרקו קסליי 5, קייל היינס, ריצ'ארד דורסי ואבנגלוס מנצאריס 4 נקודות כל אחד, פרו אנטיץ' וקוסטס סלוקאס 3 נקודות כל אחד, מרטינאס גצ'ביצ'יוס 2, לזארוס פפאדופולוס 1.

קלעו לפנאתינייקוס: ניק קלאיית'יס 17 (8 מ-12 מהשדה), דימיטריוס דיאמנטידיס 13 (1 מ-7 משלוש) ו-5 אסיסטים, סטרטוס פרפרגולו 11 ו-8 ריבאונדים, קוסטאס קאימיקוגלו 10, מייק באטיסט 7 ו-5 ריבאונדים, אלכס מאריץ' 6, יאן ווגיוקס ושרונאס יאסקביצ'יוס 4 נקודות כל אחד, רומיין סאטו 3, קוסטאס צארצאריס 1.

שחקני אולימפיאקוס חוגגים זכייה באליפות. רויטרס
הולך להיות לילה סוער. שחקני אולימפיאקוס חוגגים אליפות מתוקה במיוחד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully