וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדו: "ריברס הטיף לנו שנלך על קווין"

בבוסטון חגגו ניצחון על מיאמי: "הם הגנו על הביתיות, נעשה את אותו הדבר". לברון: "אנחנו עדיין התקפיים, רק לא הלכנו לקו"

בוסטון חזרה לחיים, שמרה על הביתיות וצימקה ל-2:1 את סדרת גמר המזרח מול מיאמי עם ניצחון ענק 91:101. פתאום העניינים נראים פתוחים למדי, כאשר המשחק הבא יתקיים בליל יום ראשון, ורייג'ון רונדו שחווה סדרה נפלאה, פשוט אופטימי שאפשר לעשות את זה.

הכוכב שקלע 44 נקודות שלא הספיקו במשחק השני יודע בדיוק מה משמעות הניצחון הלילה (בין שישי לשבת): "הם הגנו על הביתיות שלהם ובימים הבאים אנחנו נעשה את אותו הדבר. המטרה שלי כאן הייתה לנצח, וחשוב ששמרנו על היתרון לאורך המשחק. אני מרגיש טוב מבחינה פיזית. יש רק יומיים בין משחק למשחק, ואין יותר מדי זמן לחשוב על מה שקרה. עשינו הפעם עבודה יותר טובה ממשחק מספר 2".

רונדו, שסיים עם 21 נקודות ועשרה אסיסטים, החמיא גם לקווין גארנט, שסיים עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים. "דוק ריברס המשיך להטיף לנו שנלך על קווין. הם היו בהרכב נמוך, ואף אחד לא יכול לקפוץ גבוה כמו קווין. הוא עמד בקצה והלכנו אליו רוב הזמן. הוא עושה הרבה דברים בצורה טובה, הוא לא רק קולע אלא שומר נפלא".

דוק ריברס נשאל אם שוחח עם רונדו לאחר המשחק השני , ואמר: "הוא קלע 44 נקודות, מה אני כבר יכול להגיד לו? לא אמרתי לו מילה. אמרתי לו רק שימשיך להריץ את הקבוצה. אמרתי לו שמבחינה התקפית היינו צריכים לערב יותר את קווין. חוץ מזה, שפשוט ישחק. ההבדל במשחק היום היה האנרגיה ההגנתית, מה שאיפשר לנו לרוץ. הייתה לנו תנועה נפלאה עם הכדור במשך שלושה רבעים. גם מבחינת הריבאונד היינו נהדרים".

מנגד, לברון ג'יימס שסיים עם 34 נקודות, ניסה לספק הסברים, ואמר: "אני חושב שאנחנו עדיין במצב שאנחנו מתקיפים. יש לנו חבר'ה התקפיים. זה מה שאנחנו עושים וזו הסיבה שאנחנו נמצאים במעמד הזה. רק לא הלכנו לקו. היו לנו 46 נקודות בצבע, וזה נתון טוב. קלענו רק חמש שלשות וזה מראה שהיינו צריכים לקחת זריקות מהצבע".

דווין וויד, שכלל לא הלך לקו במשחק, הוסיף: "לברון השאיר אותנו בחיים. ביצענו ריצה ברבע הראשון, אבל לא הצלחנו לצאת מהחור הגדול הזה". אריק ספולסטרה, מאמן ההיט, ציין: "אנחנו יודעים שזה מקום קשה לשחק בו, אבל אני יודע שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו הלילה".

בוסטון צימקה ל-2:1 את הסדרה

צפו במשחק

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully