וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה את מיאמי, צימקה ל-2:1

עם הגב אל הקיר, הסלטיקס להטו בדרך ל-91:101 עם הופעה טובה של גארנט, רונדו ופירס, שהשכיחו 34 נקודות של לברון

חברים, סדרת גמר המזרח חיה ונושמת. כל מי שחשב שבוסטון הולכת לאבדון ומיאמי תעשה את כל הדרך הבטוחה אל הגמר קיבל תפנית משמעותית בעלילה: הסלטיקס שמרו על הביתיות עם 91:101 על ההיט, צימקו ל-2:1 ופתאום יש לנו קרב פתוח לחלוטין. קווין גארנט, רייג'ון רונדו ופול פירס התעלו על עצמם ודאגו שנישאר במתח גם לקראת המשחק הרביעי בליל יום ראשון.

פול פירס שחקן בוסטון. רויטרס
מי הספיד אותם? פול פירס/רויטרס

גארנט סיים משחק משובח עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, ורונדו הוסיף 21 נקודות עם עשרה אסיסטים. לצידם פירס הביא את עצמו לסדרה עם 23 נקודות. לעומתם, לברון ג'יימס פרח עם 34 נקודות, אבל ה-MVP של העונה ושאר חבריו סבלו משבע דקות חלשות בסוף הרבע הראשון ובתחילת השני, שבו בוסטון רצה 0:15 כשהיא הופכת פיגור של שש נקודות ליתרון תשע.

המשחק נפתח מצוין מבחינת לברון, שקלע 16 נקודות ברבע הראשון, אבל ביתרון 22:28 כשנותרו 2:38 דקות לסיום הרבע, ההיט נתקעו. קיון דולינג עם דקות טובות סייע להפוך ל-28:30 עד סיום הרבע, כשב-12 הדקות הבאות המומנטום החיובי של בוסטון נשמר. למעלה מארבע דקות וחצי מיאמי לא קלעה, וגארנט ניצל זאת מצוין כדי לטפס ל-28:37.

ריי אלן שחקן בוסטון סלטיקס מטביע. רויטרס
ניצלו רבע שני חלש מאוד של מיאמי. ריי אלן/רויטרס

ג'יימס ג'ונס הוא זה שהוציא את מיאמי מהכפור עם שתי זריקות מוצלחות מהעונשין, וויד עם שני סלים קלים השאיר פער חד ספרתי, אבל שלשה גדולה של ריי אלן 26 שניות לסיום המחצית הראשונה סידרה לבוסטון יתרון 42:55 בעת הירידה להפסקה ברבע חלש מאוד של מיאמי שבו היא קולעת 14 נקודות בלבד.

המרדף של מיאמי נמשך גם ברבע השלישי: הפער של בוסטון צמח ל-20 עם דקות טובות של גארנט ופירס, כשבצד השני זריקות נוחות של לברון ו-וויד לא מצאו את הרשת. פירס ניצל את זה היטב וארבע שניות לסיום הרבע השלישי הוא קבר עוד שלשה שקבעה 63:85. מיאמי כמו מיאמי הצליחה להביא את עצמה לרגעי ההכרעה, כשכבר בפתיחת הרבע האחרון מייק מילר נתן איתות שההיט הולכים להיאבק עד הסוף עם שלשה.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. רויטרס
לא הופיע לרבע האחרון. לברון ג'יימס/רויטרס

איבודי כדור של רונדו ופירס והחטאות נוחות איפשרו בדקות הבאות למילר לקבור שתי שלשות נוספות שהורידו ל-91:80. וויד המשיך את המומנטום עם עוד דאנק מצוין, אבל גארנט עצר את הסחף באמצע הרבע והשאיר את הפער על 11. מריו צ'אלמרס עם חמש נקודות רצופות הקטין לשמונה, אבל זה המקסימום שמיאמי הצליחה ברבע שבו לברון קלע ארבע נקודות בלבד. 1:39 דקה לסיום, רונדו עם שתי נקודות נוספות הקפיץ לעשר, גארנט המשיך אותו והסלטיקס חגגו בסיום.

בבוסטון, ריי אלן קלע עשר נקודות, מרקיס דניאל הוסיף תשע, קיון דולינג סיים עם שבע וברנדון באס הסתפק בארבע. אצל מיאמי, וויד סיפק 18 נקודות (כשהוא כלל לא הלך אל הקו ב-42 דקות, ולא זרק פעם אחת מחוץ לקשת). מריו צ'אלמרס קינח עם 14 נקודות ומילר שקלע שלוש שלשות חתם את ההופעה עם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully