וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "היום מתחיל תהליך חדש בליברפול"

המאמן חתם והוצג רשמית: "הגעתי לטווח ארוך, נכוון לתואר בעתיד". ג'ון הנרי: "הוא הבחירה הראשונה, לא מצפים לניסים"

עכשיו זה רשמי: ברנדן רוג'רס הוא מאמן ליברפול החדש. יממה לאחר שהאדומים סיכמו עם סוונסי את גובה הפיצוי, הצפון אירי בן ה-39 חתם על חוזה והוצג רשמית. בשלב זה, לא נחשפו פרטי החוזה. על פי דיווחים באנגליה, רודג'רס התחייב לא לצרף שחקנים מסוונסי בשנה הראשונה שלו באנפילד.

"התברכתי לקבל הזדמנות כזו", אמר המאמן לאתר הרשמי של ליברפול. "אני לא יכול לחכות עד שאתחיל לעבור על הפרויקט. אני מבטיח להקדיש את חיי למען המועדון והעקרונות של ליברפול על ומחוץ למגרש".

במסיבת העיתונאים אמר: "הגעתי לטווח ארוך וזה חשוב לי. הגעתי לפרויקט של כמה שנים. מבחינתי, חשוב לשמור על עקרונות המועדון שהם כדורגל התקפי, יצרתי ומשמעת טקטית. עברו כמעט 20 שנה מאז שליברפול זכתה באליפות ואני ריאלי. אולי אנחנו לא מוכנים עכשיו, אבל היום מתחיל תהליך חדש ונכוון לתואר בשנים הבאות".

מוקדם יותר צוטט רוג'רס: "דחיתי אותם פעם ראשונה מתוך כבוד לסוונסי. כשהם באו בפכם השנייה והפכו אותי למטרה המובילה, הייתי צריך לחשוב. מעט מאמנים בריטיים קיבלו הזדמנות כזו בשנים האחרונים. הייתי מוכן לעזוב את סוונסי רק למועדון גדול באמת. זו הייתה החלטה מאוד קשה כי התכוונתי להישאר בסוונסי כמה שנים. אבל כשמגיעה הזדמנות לאמן במועדון כמו ליברפול, זה אתגר שאי אפשר לסרב לו. ליברפול היא אחת מהשושלות של המשחק".

הבעלים ג'ון הנרי אמר: "המינוי הוא צעד חשוב בבניית מועדון שירגש את האוהדים. פילוסופיית והבנת המשחק של ברנדן מתאימה בצורה מושלמת למועדון. הוא היה הבחירה הראשונה שלנו. אנחנו לא מצפים לניסים בין לילה, אבל אנחנו בהחלט מאמינים שהמועדון צריך להוביל את טבלת האליפויות".

ז'וזה מוריניו מהלל את המאמן החדש של ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully