וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא נבחרת צרפת: "מאמין שמ'ווילה יהיה כשיר ליורו"

הטריקולור מודאגים ממצבו של הקשר הצעיר, שנפצע מול סרביה ובכה על הספסל: "התפרקתי, אבל יש לי מספיק זמן להחלים"

בדקה הרביעית של משחק האימון שלהם אמש (רביעי) מול סרביה (0:2), ראו בנבחרת צרפת את תסריט הבלהות מתרחש להם לנגד העיניים. יאן מ'ווילה, הקשר האחורי הצעיר של ראן, שהפך לאחד הסלעים בהרכב של מאמן הטריקולור לורן בלאן, סובב את הקרסול לאחר מפגש עם שחקן יריב. מ'ווילה ניסה לחזור למשחק, אבל מיד נאלץ לנטוש וירד לספסל כשהוא נתמך באנשי הנבחרת. ברגע שהתיישב, הוא פרץ בבכי עז.

"התפרקתי", אמר מ'ווילה, "ראיתי הרבה דברים לנגד עיני. כשהייתי בן 13 קרה לי אותו דבר והייתי חודשיים בגבס. ישר חשבתי שהיורו נגמר בשבילי והעצבים שלי לא עמדו בזה".

למרות הפחד הגדול של השחקן ושל הנבחרת כולה מהיעדרות אפשרית שלו, כרגע אין שום דבר סופי והמירוץ נגד השעון, שייעצר ב-11 ביוני, במשחק הפתיחה של הצרפתים בבית ד' מול אנגליה, החל: "אני מקווה להיות מוכן וכשיר למשחק, הכל תלוי באל. לורן בלאן רק אמר לי להחלים כמה שיותר מהר. ניתן לזה לקרות פשוט, יש לי מספיק זמן עד ליורו".

רופא הנבחרת, דוקטור פבריס בריאן, אמר בסיום המשחק שהוא יזדקק ל-48 שעות כדי לדעת מה מצבו של מ'ווילה ומה זמן ההחלמה הנדרש עבורו, כך שבינתיים בצרפת, כולם במתח: "אני מאמין שהוא יהיה בסדר עד למשחק הראשון של היורו", אמר הרופא.

בלאן, שאולי יצטרך לשנות כיוון ולחשוב על פיתרונות חדשים, דווקא ראה דברים חיוביים מהנבחרת שלו, לה כבשו פרנק ריברי (11) ופלורן מאלודה (16) כבר בפתיחה: "אנחנו שואפים לשלמות, אבל אין דבר כזה. נראינו טוב יותר מאשר מול איסלנד ברמה הפיזית, אבל אנחנו עוד לא מוכנים. היינו חלשים ברבע השעה האחרונה, אבל בסך הכל אני מרוצה מההופעה שלנו".

צרפת ניצחה 0:2 את סרביה, יאן מ'ווילה נפצע

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully