וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: צרפת ניצחה את סרביה 0:2

פרנק ריברי כבש (11) ונראה נהדר בניצחון הטריקולור. מאלודה הכפיל (16). מ'ווילה סובב את הקרסול והוא בספק לאליפות

צרפת גברה הערב (חמישי) 0:2 על סרביה במשחק ההכנה הלפני אחרון שלה לקראת יורו 2012. בעוד הנבחרת הבכירות ממשיכות לא להרשים במשחקי הידידות האחרונים, הטריקולור נתנו 45 דקות מלהיבות לעיני הקהל הביתי בריימס וזה הספיק לניצחון שני ברציפות אחרי ה-2:3 על איסלנד. ביום שלישי תפגוש צרפת את אסטוניה למשחק ההכנה האחרון לפני הטורניר.

אלא שהסיפור המרכזי של המשחק הגיע מכיוונו של יאן מ'ווילה. הקשר המצוין של ראן, שחקן הרכב קבוע תחת לורן בלאן, נפצע והוחלף על ידי אלו דיארה כבר אחרי חמש דקות. על פי דיווחים ראשונים, מ'ווילה סובב את הקרסול. הוא דידה לספסל כאשר הוא ממרר בבכי ונזקק לתמיכת חבריו כדי לרדת לחדר ההלבשה. בשלב זה, הקשר בספק גדול ליורו.

ובחזרה לכדורגל. בלאן החזיר להרכב את פרנק ריברי וצרפת נראתה פשוט נהדר במחצית הראשונה. קשר באיירן מינכן השתלט על המשחק, כל הכדורים עברו דרכו והטריקולור פירקו את הסרבים עם משחק מסירות מהיר והגיעו לשלל מצבים קורצים. ריברי כבש את הראשון בדקה ה-11 וכעבור חמש דקות הפציץ פלורן מאלודה את השני בבעיטה ממרחק לחיבורים.

המשחק נפתח בקצב מהיר כשהשטריקולור נראו חדים עם ריברי ובנזמה בהרכב. בדקה ה-11 פרץ קשר באיירן והעביר שמאלה לקלישי, השוער ברקיץ' הדף את כדור הרוחב של המגן, אבל ריברי הגיח מאחור וירה פנימה. שלוש דקות עברו ווברקיץ' הציל באחד על אחד מול בנזמה, אבל בדקה ה-16 פלורן מאלודה הפציץ לחיבורים וקבע 0:2. עד לסיום המחצית, צרפת שכבה על השער של הסרבים האומללים, שבנס נמנעו מספיגת השלישי. צרפת הורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה, שהתנהלה בקצב איטי וללא הרבה אירועים. בסיום, 0:2 מעודד עבור בלאן.

הרכב נבחרת צרפת: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, לורן קוסיילני, פיליפ מקסס (אדיל ראמי, 72), פטריס אברה, יאן מ'ווילה (נפצע - אלו דיארה, 5), פלורן מאלודה (חאתם בן ארפה, 76), יוהאן קבאיי (מרווין מרטאן, 61), פרנק ריברי (ז'רמי מנז, 61), סמיר נאסרי, קארים בנזמה (אוליבייה ז'ירו, 61).

* במשחק ידידות נוסף שנערך הערב גברה יוון 0:1 על ארמניה. קיריאקוס פפאדופולוס כבש את שער הניצחון בדקה ה-24. גאורגיוס סמאראס (70) וקוסטאס קצוראניס (86) החמיצו פנדלים.

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully