וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאבו ספולושה: "שיחקנו עם אנרגיה ותשוקה"

כוכב הניצחון של הת'אנדר על הספרס סיפר מה הניע את קבוצתו. פופוביץ': "הם עשו הכל טוב מאיתנו". דאנקן שבר שיא פלייאוף

20 ניצחונות רצופים, שהתחילו עוד בעונה הסדירה, ב-12 לאפריל. שני סוויפים בסיבובים המוקדמים של הפלייאוף ויתרון 0:2 בסדרה הנוכחית. עם כל אלה הגיעה סן אנטוניו הלילה (בין חמישי לשישי) לאוקלהומה סיטי, שם המארחת ידעה שהפסד נוסף משמעותו להתחיל להתכונן לפגרה. אבל הת'אנדר התעלו ברגע הנכון ונשארו בחיים, עם 82:102 גדול.

ההגנה עבדה היטב והשאירה את טים דאנקן על 11 נקודות בלבד ואת מאנו ג'ינובילי על שמונה. ההתקפה הייתה מאוזנת, כשקווין דוראנט מוביל עם 22 נקודות וראסל ווסטברוק משחק נכון לשם שינוי ומתקרב לטריפל דאבל (10 נקודות, תשעה אסיסטים, שבעה ריבאונדים) ומעל כולם עמד אחד, מפתיע משהו- תאבו ספולושה. 19 נקודות, כולל ארבע שלשות, כל אחת קריטית יותר מהשנייה, בתוספת שש חטיפות שלו, עשו את ההבדל עבור אוקלהומה סיטי, שתנסה לקחת גם את משחק 4 (בין שבת לראשון, 3:30).

"רצינו לחזור לעניינים אחרי שני הפסדים מתסכלים כאלה", אמר בסיום גיבור הערב ספולושה, שקלע בסך הכל תשע נקודות בשני המשחקים הראשונים בסדרה, "היינו חייבים להשתפר ועשינו זאת הערב. שיחקנו עם אנרגיה ועם תשוקה, מול הקהל הביתי שלנו. האוהדים נתנו לנו תמיכה אדירה".

דוראנט, שסגר כאמור ערב סולידי יחסית, הוסיף: "אף פעם לא חשבנו שסן אנטוניו יותר טובה מאיתנו, גם לא אחרי שהפסדנו להם. מזל שצימצמנו ל-2:1, לא רצינו להגיע למצב של 3:0". המאמן סקוט ברוקס אמר: "פשוט שיחקנו משחק טוב הפעם, עם הרבה כוח, אבל גם הגנה נכונה. כאלה אנחנו, ככה אנחנו מנצחים".

מבחינה הגנתית, ברוקס התכוון לעצירה של הספרס, שבמהלך רצף הניצחונות המטורף שלהם עמדו על 109.4 נקודות למשחק וירדו פעמיים בלבד מתחת ל-100. הת'אנדר, כאמור, הגבילו אותם הפעם ל-82 בלבד וזה היה המפתח לניצחון: "הם שיחקו כמו במשחק מכריע, התקפית והגנתית. הם היו מאוד פעילים ופיזיים, הזיזו את הכדור היטב. הם עשו הכל הרבה יותר טוב מאיתנו. הם ניצחו אותנו", הודה בסיום מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ'.

למרות הניצחון הגדול, גם ברוקס יודע שהדרך של הקבוצה שלו עוד ארוכה: "לא נעבור אותם עם מאמץ של שחקן אחד. צריך עוד שניים, שלושה, ארבעה או אפילו חמישה. הם מכריחים אותך לזה כי הם מרווחים את המגרש כל כך טוב".

טים דאנקן, שסבל ממשחקו החלש ביותר בתקופה האחרונה וגם בילה את 15 הדקות האחרונות על הספסל, לאחר שהמשחק כבר היה די גמור, התנחם לפחות בעלייתו למקום הראשון בכל הזמנים בדירוג החוסמים בפלייאוף. דאנקן סיפק לא פחות מחמש חסימות, שהעלו אותו ל-476 בקריירה בפוסט סיזן והוא עקף את קארים עבדול ג'באר.

אוקלהומה סיטי ניצחה 82:102 את סן אנטוניו במשחק 3

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully