וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי הביסה 82:102 את הספרס במשחק 3

ערב ענק של תאבו ספולושה (19 נק', 6 חט'), הוביל את הת'אנדר לניצחון וקבע הפסד ראשון לספרס אחרי 20 משחקים

אחרי ההפסד הצמוד במשחק מספר 1 של סדרת גמר המערב וחוסר האונים שלהם במשחק 2, שחקני אולקהומה סיטי ידעו שהצ'אנס האחרון שלהם להישאר בעניינים ולשמור על סיכויים סבירים להגיע לגמר ה-NBA הוא קודם כל לשמור על הבית. הבעיה- היריבה שממול, סן אנטוניו ספרס, הגיע למשחק השלישי שנערך הלילה (בין חמישי לשישי) עם רצף של 20 ניצחונות רצופים. אולי הרצף המשוגע הזה, שהחל עוד בסיום העונה הסדירה, הרדים והרגיע מעט את הספרס, מה שאיפשר לת'אנדר להציג סופסוף את הכדורסל שהם יודעים עם ניצחון ענק 82:102, שמחזיר את הסדרה המרתקת הזו לחיים.

תאבו ספולושה שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
אי אפשר היה לעצור אותו הפעם. ספולושה/רויטרס

כבר מהג'אמפ הראשון, המארחים אותתו שאצלם, הם רוצים להיות בעלי הבית וטסו ל-0:8 מהיר יחד עם תמיכת הקהל. אלא שהניסיון נשפך לסן אנטוניו מהאוזניים וחמש דקות לסיום הרבע, טים דאנקן העלה אותם ליתרון ראשון במשחק, 12:13.

שלשה של מאנו ג'ינובילי בתחילת הרבע השני כבר קבעה פלוס חמש לאורחים, אבל רגע לפני שהם ברחו, תאבו ספולושה, הגיבור המפתיע של הערב, התעורר. אסיסט ושלשה שלו שוב הפכו את התוצאה. ג'יימס הארדן נכנס למשחק ותשע נקודות רצופות שלו קבעו 30:40 לאוקלהומה סיטי, ריצת 3:18 ענקית. הת'אנדר המשיכו להגדיל את ההפרש ככל הניתן ולמחצית הם ירדו ביתרון מבטיח של 13 נקודות.

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
אולי הוא הבין את מקומו סופסוף. ווסטברוק/רויטרס

הרבע הבא היה המשך ישיר של השני וספולושה קבע 20 הפרש עם נקודה מהקו, 48:68, ארבע ורבע דקות לסיום הרבע. סטיבן ג'קסון החליט שעוד לא הולכים הביתה ושמונה מהירות שלו צימקו מעט את ההפרש, אבל ספולושה כבר אמרנו? שלשה גדולה נוספת בשניות הסיום של הרבע, הבהירה שהמשחק הזה לא יברח לשום מקום.

רגע לפני הרבע האחרון, הת'אנדר ידעו שהמשחק בכיס שלהם וההפרש יכול להשפיע מנטלית, אז הם עלו לדרוס. הארדן המשיך לעשות ככל העולה על רוחו מול הנרפות הבלתי מובנת של הגנת הספרס וספולושה, עם בומבה מהפינה, קבע 68:95 ענק. שם זה נגמר, סן אנטוניו מיזערה מעט נזקים, אבל בסיום לוח התוצאות הראה 82:102 פנטסטי לת'אנדר, שמצהירים שהם ילחמו עד הסוף.

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. רויטרס
גם לספרס מותר להירדם מדי פעם. פארקר/רויטרס

קווין דוראנט הוביל את קלעי המנצחת בערב שקט יחסית, של 22 נקודות. הוא השאיר את הבמה לספולושה האדיר, שלצד 19 נקודות, גם קטף שישה ריבאונדים וחטף שישה כדורים. הארדן סיים עם 15, סרז' איבקה עם 14 וראסל ווסטברוק הסתפק ב-10 נקודות, אבל הוסיף שבעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים ואולי אם הוא יבין שזה תפקידו ולא לנצח את דוראנט בנקודות, הת'אנדר ימשיכו להראות כמו הלילה. הספרס קיבלו 16 מג'קסון ומטוני פארקר, אבל רק 11 מטים דאנקן ושמונה ממאנו ג'ינובילי וככה אין להם שום סיכוי והם סופגים הפסד ראשון בפלייאוף. המשחק הבא ייערך בלילה שבין שבת לראשון, ב-3:30 שעון ישראל.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully