וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "צריך לדעת לעשות הגנה ולנצח במהלך אחד"

1.6.2012 / 8:55

קפטן הנבחרת מודע לצורה בה יש להתכונן לפורטוגל ורוסיה. למרות ההפסד, גוטמן היה מרוצה מהתאום בין ההגנה לקישור

אחרי ההפסד אמש (רביעי), 2:0 לגרמניה בלייפציג, בנבחרת ישראל חזרו לבית המלון בדעות חלוקות. בצוות המקצועי, היו מרוצים מהמשחק המסודר בחלק ההגנתי, מהשמירה על קווי ארבעת השחקנים והמרחק ביניהם. אך בקרב השחקנים, היה מי שאמר: "התוצאות בבית תלויות בעיקר בשאלה כמה שחקני הגנה יהיו בסגל, וכמה מהם ישחקו. אין ספק שאם דקל קינן ודני בונדר היו בכושר שיא ומשחקים קבוע בקבוצות שלהם, התחרות הייתה הרבה יותר גדולה".

הבלם טל בן חיים, לא ימשיך בעונה הבאה בפורטסמות' ובנבחרת מודאגים מאוד ממצבו. אם בן חיים לא יצבור דקות משחק בעונה הבאה, הנבחרת תהיה בבעיה בחלק האחורי. בישראל לא כעסו על הבלם בעקבות השער הראשון, "קשה מאוד להתמודד מול שחקן כמו מריו גומז, במיוחד בתוך הרחבה", אמרו. יחד עם זאת, בנבחרת מצפים להרבה אחריות מבן חיים במהלך קמפיין מוקדמות המונדיאל.

דודו אוואט, בירם כיאל, אלמוג כהן ואליניב ברדה, יזומנו לקראת משחק ידידות שנקבע מול הונגריה, ב-15 באוגוסט. גם קינן נמצא במעקב והמאמן אלי גוטמן, בונה בעיקר על חמשת החלוצים שזימן. עדן בן בסט היה שחקן ההתקפה היחיד שלא שיחק כלל בשני המשחקים, ולמרות אכזבתו, הוא לא ביקר את המהלך. תומר חמד לעומתו, שלא שותף במשחק השני, נראה מאוכזב. שחקן בנבחרת אמר עליו: "אפשר להבין את התסכול שלו. הוא משחק בליגה הספרדית ורוצה להתקדם".

נקודת אור נוספת במשחק הייתה השוער אריאל הרוש ובנבחרת צופים לעתיד בין הקורות גם לאחר שדודו אוואט יפרוש. שביעות רצון נרשמה גם מביברס נאתכו ואביחי ידין, שגילו אחריות רבה בקישור האחורי, כאשר יכולתו של גילי ורמוט הפתיעה לטובה את אנשי הנבחרת. שחקנים העידו כי אלעד גבאי נראה מעט מאוכזב מהעובדה שלא נטל חלק בשני המשחקים, אבל גוטמן לוקח אותו בחשבון לקראת הונגריה.

"בהתחלה עמדנו טוב על המגרש ועשינו את הדברים כמו שאלי רוצה", אמר הקפטן יוסי בניון, "ברור שגרמניה פייבוריטית בבית, אבל היו לנו דקות טובות והחזקנו בכדור. חבל שספגנו לקראת סיום המחצית. אסור לשכוח שבקמפיין הקרוב אנחנו מתמודדים מול פורטוגל ורוסיה, אז אני חושב שצריך לדעת לעשות הגנה מולן ולנצח במהלך אחד. לא קל לתת מאה אחוז אחרי סוף העונה. חשוב שלמדנו מה אלי רוצה".

הבלם רמי גרשון הוסיף: "היה משחק קשה מאוד. ברוב שלבי המשחק, ההרגשה הייתה שאנחנו עומדים טוב מבחינה הגנתית. חבל שמעדנו פעמיים, אבל זה היה משחק הכנה מצוין מבחינתנו לקראת המשימה שלנו במוקדמות המונדיאל".

עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, העביר את חוות דעתו בנוגע למשחק הידידות בין אזרבייג'אן, יריבתה הראשונה של ישראל במוקדמות המונדיאל לבין אנדורה (0:0). אבוקסיס לא הצליח להתרשם יתר על המידה מהיריבה במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה.

הכנה ליורו: גרמניה גברה 0:2 על ישראל

אלי גוטמן: ”גאה בשחקנים ובטוח שהעם יהיה גאה בנבחרת”

שלום תקווה מסכם את משחק הנבחרת

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully