וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול וסוונסי סיכמו על העברת ברנדן רוג'רס

הקבוצה הקטנה מוויילס תקבל פיצוי של כ-5 מיליון ליש"ט עבור התרת חוזהו של המאמן. הרכש הראשון עשוי להיות סיגורדסון

שעות הקרובות זה יהפוך רשמי, וברנדן רוג'רס ימונה למאמן ליברפול. היום (חמישי) הגיעו המייטי רדז לסיכום עם סוונסי לגבי סכום הפיצויים אותו יעבירו למועדון הקטן מוויילס ובכך הוסר המכשול הסופי בדרך לחתימה הרשמית לשלוש שנים. על פי דיווחים, סוונסי תקבל כ-5 מיליון ליש"ט עבור הטרת חוזהו של רוג'רס, שייקח איתו למרסיסייד שלושה מעוזריו: גלן דריסקול, כריס דייויס וקולין פסקו.

הרכש הראשון של רוג'רס בהחלט עשוי להיות כוכב סוונסי בעונה החולפת, גילפי סיגורדסון. הקשר האיסלנדי המצוין שהושאל מהופנהיים לקבוצה הוולשית העונה וכבש שבעה שערים ב-18 משחקים אמור היה לשוב לבונדסליגה, אלא שסוונסי עבדה קשה ולא היתה רחוקה מלסכם על רכישתו. עם זאת, העסקה עדיין לא סגורה, ובאנגליה טוענים כעת כי רוג'רס עשוי לנצל זאת כדי לנסות ולפתות את הקשר המוכשר בן ה-22 ולהביאו לאנפילד.

רוג'רס החל בקריירת האימון שלו כבר בגיל 20, לאחר שנאלץ לפרוש ממשחק בשל פציעה קשה בברך. תחילה שימש כמאמן קבוצת הנוער של רדינג, ואז זומן על ידי ז'וזה מוריניו לשמש בתפקיד דומה בצ'לסי ב-2004. "אני אוהב בו הכל, הוא רואה את הכדורגל בצורה דומה לי", אמר בעבר מוריניו על אחד מבני טיפוחיו. תפקידו הראשון כמאמן ראשי הגיע בעונת 2008/09, כשמונה למנג'ר ווטפורד, ומשם עבר למספר חודשים ברדינג.

אלא שרק כאשר הגיע לסוונסי והצעיד את הברבורים השחורים לפרמיירליג זכה רוג'רס להכרה. העונה, אף שהיו המועמדים הוודאיים לצנוח בחזרה לליגת המשנה, הוליך המנג'ר הצעיר את הקבוצה הוולשית עד המקום ה-11 בטבלה, תוך שזו מציגה כדורגל יפה לעין ומשחק מסירות שבדרך כלל לא מאפיין קבוצות חחתית. במשחק האחרון של העונה, אגב, הוליך רוג'רס את סוונסי לניצחון 0:1 על ליברפול של קני דלגליש.

ברנדן רוג'רס סיכם בליברפול לשלוש שנים

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully