וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס סיכם בליברפול לשלוש שנים

נמצא המחליף לקני דלגליש: המייטי רדז יודיעו רשמית ביממה הקרובה על מינויו של המנג'ר הצעיר (39), שמגיע מסוונסי

תגידו מזל טוב לליברפול, שמצאה הערב (רביעי) את המחליף לקני דלגליש. מדובר בברנדן רוג'רס, שמגיע לאנפילד אחרי תקופה יפה מאוד בסוונסי. רשת ה-BBC מדווחת היום כי המנג'ר בן ה-39 סיכם לשלוש שנים בשורות מועדון הפאר האדום, והודעה רשמית על המינוי צפויה ביממה הקרובה. סוונסי תקבל פיצוי של כ-4-5 מיליון ליש"ט עבור שחרורו של המאמן המוערך, כשמשכורתו של רוג'רס בליברפול עדיין לא פורסמה.

"לאחר שדיברנו עם ליברפול, ברנדן הודיע לנו שהוא מעוניין להסכים להצעה שלהם", אמר נשיא סוונסי יו ג'נקינס. "למרות שאנחנו מאוד מאוכזבים לאבד מאמן אנגלי כל כך צעיר ומוכשר, לא רצינו לעמוד בדרכו של ברנדן. כרגע אנחנו בשיחות אחרונות עם הבעלים של ליברפול, וב-24 השעות הקרובות ננסה להשלים את העסקה".

בכך מגיעה לסיום חרושת השמועות בנוגע למחליף של דלגליש, שפוטר מליברפול ב-16 במאי, אחרי שסיים את אחת העונות הגרועות בתולדות המועדון במקום השמיני בלבד. מועמדים נוספים לרשת את כוכב העבר האהוב היו מנג'ר וויגאן רוברטו מרטינס, שלפרקים נראה כמועמד המרכזי, לואיס ואן חאל, פרנק דה בור, פאביו קאפלו, אנדרה וילאש בואש ואחרים.

כעת אמורה ליברפול לנסות ולאייש את תפקיד המנהל המקצועי. מינויו של רוג'רס עשוי לסלול למועדון את הגעתו של שם-דבר בכדורגל האירופי, שכן המנג'ר בן ה-39 לא מחזיק בנסיון עשיר במיוחד. על פי התקשורת האנגלית, ואן חאל, שבכלל מעדיף לאמן, הוא אחד המועמדים הבולטים של המייטי רדז לתפקיד, כשגם בן ארצו, יוהאן קרויף, עשוי להגיע לאנפילד.

רוג'רס החל בקריירת האימון שלו כבר בגיל 20, לאחר שנאלץ לפרוש ממשחק בשל פציעה קשה בברך. תחילה שימש כמאמן קבוצת הנוער של רדינג, ואז זומן על ידי ז'וזה מוריניו לשמש בתפקיד דומה בצ'לסי ב-2004. "אני אוהב בו הכל, הוא רואה את הכדורגל בצורה דומה לי", אמר בעבר מוריניו על אחד מבני טיפוחיו. תפקידו הראשון כמאמן ראשי הגיע בעונת 2008/09, כשמונה למנג'ר ווטפורד, ומשם עבר למספר חודשים ברדינג. אלא שרק כאשר הגיע לסוונסי והצעיד את הברבורים השחורים לפרמיירליג זכה רוג'רס להכרה. העונה, אף שהיו המועמדים הוודאיים לצנוח בחזרה לליגת המשנה, הוליך המנג'ר הצעיר את הקבוצה הוולשית עד המקום ה-11 בטבלה, תוך שזו מציגה כדורגל יפה לעין ומשחק מסירות שבדרך כלל לא מאפיין קבוצות חחתית. במשחק האחרון של העונה, אגב, הוליך רוג'רס את סוונסי לניצחון 0:1 על ליברפול של קני דלגליש.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully