וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס זכתה בבחירה הראשונה בדראפט

ההורנטס יזכו ככל הנראה באנתוני דייויס המבטיח, בעוד ג'ורדן ושארלוט רשמו עוד הפסד כואב. קליבלנד עם הבחירה הרביעית

ניו אורלינס זכתה הלילה (חמישי) בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, לאחר שהגרלת הלוטרי העניקה לה את הזכייה המתוקה, על אף שלהורנטס היו סיכויים נמוכים יחסית (13 אחוזים בלבד) לזכות במקום הראשון. שארלוט בובקאטס, אולי הקבוצה הגרועה בתולדות הליגה (וללא ספק זאת בעל המאזן הגרוע ביותר בתולדות ה-NBA, 7:59) הגיעה רק למקום השני ורשמה הפסד צורם נוסף אחרי עונה מלאה בהפסדים. ההיסטוריה נמשכת: הקבוצה עם המאזן הכי גרוע בליגה לא קיבלה את הבחירה הראשונה בדראפט מאז אורלנדו ב-2004, שבחרה את דוויט הווארד.

הבחירה הראשונה משמעותית מאוד עבור ניו אורלינס, שצפויה לבחור את אנתוני דייויס, הכישרון הגדול מקנטאקי, שכרגע לפחות מסתמן כשחקן שיכול לשנות קבוצה. "זה רק ניצחון קטן בדרך לניצחונות גדולים יותר", אמר הבעלים החדש של ההורנטס, טום בנסון. כזכור, ניו אורלינס סיימה את העונה בצורה טובה (8 ניצחונות ב-13 המשחקים האחרונים) ולא ויתרה על משחקים בשביל לשפר עמדות בלוטרי. הלילה הקארמה הזו השתלמה לה, אפילו אם ברחבי הליגה נשמעים לא מעט ציניקניים שטוענים כי דייויד שטרן דאג לסדר לקבוצה שנמצאה עד לא מזמן בבעלות הליגה, את הבחירה הראשונה בדראפט.

"כבר זכיתי באליפות המכללות בניו אורלינס, אז למה לזכות בעוד אחד עם ניו אורלינס?" אמר דייויס, שכבר פחות או יותר יודע שייבחר על ידי ההורנטס. "זה יכול להחזיר את השמחה לעיר, ואהיה בר מזל שלחק עבורם". דל דמפס, הג'נרל מנג'ר שיבחר בדייויס בדראפט שייערך ב-28 ביוני, הוסיף: "כמובן שזה מאוד מרגש. זהו יום גדול לעיר של ניו אורלינס ולאוהדים שלנו, וזו ההתחלה של משהו חדש".

בשארלוט כמובן היו מאוכזבים, אך סגנין נשיא המועדון קרטיס פולק אמר: "זה לא כזה נורא לבחור במקום השני. נהיה בסדר". הג'נרל מנג'ר של הבובקטס ריק צ'ו הוסיף: "כמובן שכולם רצו את הבחירה הראשונה, אבל יש שחקנים טובים בכל החמישיה הראשונה. הבחירה הראשונה יהיה שחקן מאוד מיוחד, אנחנו נבחר שחקן טוב מאוד בבחירה השניה".

קליבלנד, קבוצתו של עומרי כספי, הצליחה לקבל את הבחירה הרביעית, אחרי שבעונה שעברה זכתה בקיירי אירווינג עם הבחירה הראשונה. ניו ג'רזי קיבלה רק את המקום השישי, ומאחר שלא סיימה בין שלוש הראשונות, העניקה את הבחירה שלה לפורטלנד (כחלק מעסקת ג'ראלד וואלאס). הבלייזרס זכו גם בבחירה ה-11, ואחרי העונה המסויטת שעברה עליהם, העתיד נראה מעט ורוד יותר.

סדר הבחירות בלוטרי:

1. ניו אורלינס
2. שארלוט
3. וושינגטון
4. קליבלנד
5. סקרמנטו
6. פורטלנד (בטרייד)
7. גולדן סטייט
8. טורונטו
9. דטרויט
10. ניו אורלינס
11. פורטלנד
12. מילווקי
13. פיניקס
14. יוסטון

הכירו את אנתוני דייויס, הכוכב הגדול הבא

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully