וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ' נחת, מחכה לפגישה עם מכבי חיפה

31.5.2012 / 9:34

השוער ידון עם הקבוצה בנוגע לעתידו. עטר מעדיף את אולמדו, חיפה תפנה גם לבסואלדו. שחר מעריך שמחיר בוליאט יעלה

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' נחת בישראל לאחר ששהה בחופשה פרטית החל מהשבוע שעבר. דוידוביץ' ממתין לפגישה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק ופרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ, בנוגע לחוזה שיוצע לו לעונה הבאה. ככל הידוע, חיפה תציע לשוער חוזה לעונה עם אפשרות להתמנות למאמן השוערים לאחר הפרישה, כשלקראת תום העונה תיבחן אפשרות להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי חיפה פנתה בימים האחרונים לקשר גודוי קרוס ניקולאס אולמדו (29, 1.83). מתברר כי האחרון הוא המועמד המועדף של עטר לאייש את משבצת הקשר האחורי בעונה הבאה. מועמדים נוספים עליהם פורסם שלשום: קשר נבחרת ונצואלה וריבר ססאר גונסאלס (29, 1.78) והקשר האחורי של ארחנטינוס ג'וניורס חרמן בסואלדו (28, 1.67), שמצטרפים לקשר הקדמי של אולימפו, מרטין רולה (27, 1.81). עטר מעדיף את אולמדו, אך חיפה תפנה גם לסוכניו של בסואלדו אותו ראה בארגנטינה כגיבוי.

בחיפה עדיין לא ויתרו על האפשרות להחתים את שחקנה של ראיו וייאקנו, אמיליאנו ארמנטרוס. מדובר בקשר קדמי, אך יש לציין ששמו הוזכר כברירת מחדל, במקרה שגונסאלס ורולה לא יגיעו לקבוצה. עטר אמור לחזור לארץ ביום שישי ואז אמורה להיערך שיחה עם הסקאוט אלון חרזי. אגב, באותו מעמד יוחלט גם האם חרזי יעתיק את משרדו מכפר גלים למקום אחר, כפי שדרש עטר מההנהלה לפני כשבועיים.

עוד בעניין זרים: הבעלים יעקב שחר מרוצה מאוד מהזימון של הבלם יוריצה בוליאט לסגל הסופי של נבחרת קרואטיה ביורו. ההערכה היא שבוליאט ישמש כשחקן סגל בלבד, אבל בחיפה טוענים שהזימון הזה יעלה את הביקוש לשחקן וגם את מחירו. בוליאט נרכש בקיץ תמורת מיליון יורו, וחתם על חוזה לארבע עונות עם שכר של 250 אלף יורו בעונה.

בקרוב מאוד אמורה להיערך פגישה נוספת עם הבלם סארי פלאח. כזכור, אתמול (רביעי) הוא נפגש עם איתמר צ'יזיק ולראשונה מאז עזב את ישראל הסביר מדוע לא הגיע לאסיפה שכינס המאמן ראובן עטר. אתמול המשיך הבלם להבהיר שהוא נחוש בדעתו לעזוב את הקבוצה. כפי שכבר פורסם פלאח מעוניין לעבור לבלגיה והוא מחזיק בהצעות מגנט וסטנדארד ליאז'. בשיחה התבקש השחקן לספק הסברים מדוע לא הגיע לאסיפה, אך לא נשאל האם סיכם בגנט. בשיחה הבאה יתבקש פלאח לספק הסברים גם בנוגע לדיווחים כי הוא רוצה לעזוב.

החלוץ ויאם עמאשה ינותח הבוקר בגרמניה ובחיפה מקווים שיהיה כשיר לקראת המחנה באוסטריה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully