וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "אני רוצה להיות שחקן השנה באירופה"

הרכש הנוצץ של צ'לסי לא נרתע מהציפיות: "אני שואב השראה ממסי ומרונאלדו". קגאווה ממשיך להתקרב למנצ'סטר יונייטד

צ'לסי חגגה השבוע את ניצחונה במירוץ אחרי אדן הזאר, הכישרון הבלגי שנרכש תמורת 40 מיליון יורו מליל, ומיד זכתה לביקורות על חזרתה לדרך הבזבוזים מתחילת דרכו של רומן אברמוביץ' במועדון. היום (רביעי) התראיין הזאר ל-'סאן' ולא נרתע מגודל הציפיות ממנו עם הגעתו ללונדון.

"עכשיו אני רוצה להיות שחקן השנה באירופה, לפעמים אני שוכב במיטה ומדמיין את זה קורה", הודה הזאר. "עד היום אני רואה קטעי וידאו של מסי ורונאלדו, ואני מנסה לשאוב מהם השראה. ועדיין, השחקן הכי גדול ששיחקתי הוא ז'רביניו. כששיחקנו ביחד השלמנו אחד את השני, כשכל אחד מאיתנו ניסה לעשות את ההבדל, ולמדתי ממנו הרבה".

על תדמיתו כשחקן עצלן אמר הזאר: "אמרתי בעבר שאני מעדיף לשחק מאשר להתאמן, ואנשים פירשו את זה כאילו אמרתי שאני לא אוהב לעבוד קשה. אבל זה שקר. אני מתאמן מאוד ברצינות, וזה עזר לי להגיע לאן שהגעתי היום".

"יונייטד לא מחתימה שחקנים כדי למכור חולצות"

ובינתיים מנצ'סטר יונייטד, שחיזרה גם היא אחרי הזאר, קרובה מתמיד להשלמת העברתו של שינג'י קגאווה מבורוסיה דורטמונד, שתקבל תמורתו ככל הנראה 15 מיליון יורו. באנגליה כבר נשמעו קולות שטוענים שהפוטנציאל השיווקי של היפני המוכשר שיחק תפקיד מרכזי בעסקה.

"אנחנו לא מחתימים שחקנים כדי למכור חולצות", התעקש ריצ'רד ארנולד, המנהל המסחרי של השדים האדומים. "כשרואים את ההצלחה שלנו בחלק הזה של העולם מבינים שזה לא קרה בגלל שחקן כזה או אחר. כמובן שג'י סונג פארק הוא שחקן פנטסטי, שמשמש כקפטן נבחרת דרום קוריאה וכחלק משמעותי בסגל שלנו, אבל מנצ'סטר יונייטד היא יותר משחקן אחד. היא הייתה יותר מג'ורג' בסט, יותר מבובי רובסון, יותר מדייויד בקהאם, יותר מקאנטונה ועכשיו יותר מפארק".

צ'לסי הקדימה את יונייטד וסיטי והחתימה את הזאר

באנגליה כבר מכנים את הזאר פרימדונה ומפקפקים בו

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully