וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער פרנקל: "אמרתי לשחקנים שמבחינתי הם אלופים"

מאמן הפועל ראשל"צ כבר מסתכל אל המשחק החמישי והמכריע: "יכולים לעשות את זה". מאור: "היה חסר לנו משהו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה דרמה צפויה ביום רביעי הקרוב בבית מכבי בראשון לציון, שם ייפגשו מכבי והפועל ראשון לציון למשחק אחד שיכריע עונה שלמה. הקבוצה של סער פרנקל כבר מצאה את עצמה בבור כשפיגרה 2:1 בסדרה והגיעה למשחק מספר 4 הערב (שני) עם הגב לקיר, אבל השחקנים שלו הגיבו מצויין, ניצחו 27:30 וכפו משחק חמישי ומכריע, בסיומו אחת מהן תחגוג אליפות.

"כל הסדרה הזו קשה", אמר בסיום סער פרנקל הנרגש, "אלה מאמצים פיזיים אדירים בהפרשים של יומיים. הכל בראש וברמת היכולות הגופניות של השחקנים בשתי הקבוצות. כנראה שבפיגור אנחנו משחקים עם טיפה יותר עומק ונחישות. החבר'ה מוכיחים אופי ואמרתי להם שמבחינתי הם אלופים עם מה שהם עשו השנה. מי שתיקח את הצלחת היא זו שתהיה יותר חזקה בראש. השחקנים סוחבים פציעות כבר שבועיים והמאמץ אדיר, אבל כבר ניצחנו שם ברבע גמר הגביע, ולמרות שמכבי קבוצה ענקית וגם אנחנו יכולים לעשות את זה".

בצד המפסיד ניסו לשמור על פרופורציות. מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור אמר בסיום: "נגזרה עלינו סדרה של חמישה משחקים ב-12 ימים שאין לזה אח ורע. המשחק הזה היה בידיים שלנו, אבל כל הכבוד להפועל. הם היו עם הגב לקיר ואנחנו לא עשינו את זה, נצטרך לעשות את זה ביום רביעי, כינסתי את החבר'ה מיד כדי להגיד להם את זה. היה משחק שקול אחרי שפתחנו טוב, הם ברחו ובמחצית השנייה לא היה לי ספק שנחזור, אבל במאני טיים היה חסר לנו משהו קטן. הפועל שמחים היום, אני מקווה שביום רביעי אנחנו נשמח".

הפועל ראשל"צ ניצחה 27:30 את מכבי ראשל"צ וכפתה משחק 5

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully