וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ ניצחה את מכבי ראשל"צ 27:30

מערכת וואלה! ספורט

28.5.2012 / 21:11

קבוצתו של מאור רצתה לחגוג אליפות, אבל משחק ענק של האדומים הוביל אותם ל-27:30 והסדרה תוכרע במשחק חמישי

איזה סדרת גמר נהדרת יש לנו. אחרי שמכבי ראשון לציון הוליכה 1:2 ועמדה בפני 60 דקות מאליפות, כפתה הערב (שני) הפועל ראשון לציון משחק חמישי ומכריע, לאחר שניצחה בביתה 27:30, ומנעה את החגיגות אצלה בבית. עתה יחזרו שתי הקבוצות לאולמה הביתי של מכבי כבר ביום רביעי הקרוב, שם ינסו שחקניו של סער פרנקל לקטוע את רצף האליפויות של הצהובים, שעומד כרגע על שלוש. כפי שהם נראו הערב, הם בהחלט מסוגלים לחטוף את האליפות מהיריבה העירונית השנואה.

שחקניו של גלעד מאור כבר פינטזו על צלחת האליפות, ופתחו בצורה אגרסיבית יותר בכדי לתפוס את היתרון. אהרון ולנגליב טסו למתפרצות והריצו את הצהובים ליתרון 2:5, אבל האדומים לא הרימו ידיים, והשוו ל-6:6. שירי החל להיכנס לקצב, צ'ודנובסקי להט בהתקפה והשלים את המהפך, ואל המחצית ירדו המארחים ביתרון 14:17. אלא שהצהובים לא הלכו לשום מקום. רושקה ואברהם ניצלו דקות מגומגמות של הפועל, התקיפו בכל הזדמנות וחוללו מהפך בדרך ל-23:24. המארחים נתנו פוש אחרון, סטויקוביץ' עצר שוב ושוב את הצהובים, ורוזנטל העלה את קבוצתו ליתרון שני שערים, ומשם כבר לא הצליחה מכבי לחזור. הולכים למשחק חמישי.

מהלך המשחק

המשחק היה פיזי מאוד וחם כבר מהפתיחה, האדומים עלו ראשונים על הלוח, אבל הגנה מצויינת של האורחים הניבה להם שתי מתפרצות, ואהרון העלה אותם ליתרון 1:3. גם שירי וגם לוזון הורחקו לשתי דקות בשלב מוקדם של המשחק. הצהובים המשיכו לתקוף ועלו ל-3:6, אבל הפועל לא ויתרה, שירי החל להפציץ, והאדומים חוללו מהפך ועלו ליתרון 8:9. סשה צ'ודנובסקי בהופעה נהדרת המשיך את המומנטום של האדומים, ומימון העלה את המארחים ליתרון 13:17. הפועל היתה יכולה לרדת ביתרון גדול יותר, אבל איבדה כדור לקראת הסיום, וגבע במתפרצת הוריד את קבוצתו בפיגור 17:14.

המארחים הצליחו לשמור על היתרון בן שלושת השערים בדקות הפתיחה של המחצית השניה בזכות יכולת טובה של סטויקוביץ', אבל נאמן ואברהם לא ויתרו ומכבי חזרה לשיוויון 20:20. הפועל המשיכה לעשות טעויות בהתקפה, איבדה כדורים קריטיים ואיפשרה לאורחים לכבוש במתפרצות, ולחזור להוביל עם 23:24. למזלה של קבוצתו של פרנקל, היה לה את סטויקוביץ' שרשם שתי עצירות מצויינות, לב ורוזנטל הענישו והפועל עלתה ל-25:27 מדהים. מכבי שוב צימקה, הפועל החלה להריץ את השעון, ובסופו מצאה את בוטוליה שכבש שער נהדר ושמר על יתרון שני השערים, דקה לסיום, והאוהדים באדום פצחו בחגיגות.

אוהדי הפועל ראשון לציון בכדוריד. קובי אליהו
לא נתנו לצהובים לחגוג אצלם בבית. אוהדי הפועל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully