וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ניל אברבנל מועמד

28.5.2012 / 7:21

קאלה צפוי להמשיך בהפועל חיפה, אדרי לא בטוח יחזור וטל בנין מחפש אופציות נוספות לעמדת השוער. ייתכן שיגיע שוער זר

טל בנין ממשיך בהכנות של מכבי נתניה לקראת העונה הבאה. במועדון יודעים שהם יצטרכו למכור לפחות שחקן אחד על מנת לצרף שחקנים חדשים לסגל, אך למרות שזה עדיין לא קרה, המאמן כבר עסוק בחיפוש מועמדים לחזק כמה עמדות באופן מידי.

אחת מהעמדות הללו היא עמדת השוער. אמיר אדרי, שעמד בין הקורות בעונה האחרונה, ושוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר, נחשבים למועמדים המועדפים, אבל בגלל חוסר הוודאות בעניינם (קאלה מתקרב לחתימה על חוזה חדש בחיפה)נשקלות חלופות אחרות בימים האחרונים הועלה שמו של ניל אברבנל כמועמד בכיר לתפוס את אפודת השוער הראשון. שוערה של הפועל רעננה מבוקש גם בעירוני רמת השרון. בנוסף, בנין בוחן אפשרות להחתים שוער זר.

מעבר לאברבנל, שחקן נוסף שעדיין נמצא על הכוונת של נתניה הוא עלי חטיב. הקשר הצעיר כבר הודיע לאנשי הפועל חיפה שהוא מעוניין להמשיך לשחק תחת טל בנין, אך האדומים מהכרמל מימשו את האופציה עליו והמסרים שמגיעים ממנה הם שהם ידרשו לפחות חצי מיליון שקל תמורת חטיב.

בנתניה מצפים להתפתחויות בשבוע הקרוב מכיוון מכבי חיפה וייתכן שאף מכבי תל אביב בנוגע לחן עזרא ועמרי בן הרוש. משה אבוטבול הוצע לקבוצה, אך בקבוצה טוענים שהוא וקובי דג'אני משחקים באותה עמדה ושלא בטוח שנכון יהיה לצרף אותו.

מכבי נתניה: טובארנו פינאס קרוב לחתימה על חוזה חדש

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully