וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: טובארנו פינאס קרוב לחתימה על חוזה חדש

26.5.2012 / 17:21

המגן ההולנדי יאריך את חוזהו בשנתיים ויהיה הזר היחיד שימשיך במועדון: "רוצה לעזור לנתניה להילחם על תואר האליפות"

מגן מכבי נתניה טובארנו פינאס צפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה. "הסוכן שלי ואני מנהלים שיחות טובות מאוד עם המועדון ובקרוב אחתום על חוזה חדש. המטרה שלי היא להישאר במכבי נתניה בשנים הבאות ולעזור לה להילחם על תואר האליפות", אמר פינאס בראיון לתקשורת ההולנדית.

המגן סיכם את העונה של נתניה: "המאבק על הכרטיס לאירופה היה מרתק עד הרגע האחרון. היו רגעים שהקהל לא האמין בנו וגם משחקי הפלייאוף היו קשים. ניצחנו את הקבוצות החזקות על הנייר והפסדנו נקודות לקבוצות שחשבנו שננצח. אני שמח שתרמתי לעונה טובה של הקבוצה. בעונה הבאה יהיה מאמן חדש והמטרות עדיין לא נקבעו".

ההולנדי הוסיף: "הכדורגל בישראל שונה לחלוטין מהכדורגל בהולנד. לי היה קשה להתרגל להיות השחקן השחור היחיד בחדר ההלבשה, אבל החוויה כאן הייתה נפלאה. במחזור האחרון אוהדים נלחמו על החולצה שלי. אני מאושר שבחרתי להגיע למכבי נתניה".

פינאס, 26, הצטרף לנתניה במחזור השני אשתקד ושיחק בכל המשחקים עד תום העונה, בהם תרם שני בישולים. ההולנדי, ששיחק אשתקד כמגן ימני, מגן שמאלי וגם תופקד בקישור, יהיה הזר היחיד שימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, תחת שרביטו של טל בנין.

מכבי נתניה תפתח את העונה האירופית במושבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully