וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קאלה דרשלר קרוב לחתימה

הפערים בין הצדדים זעומים ובמועדון מעריכים כי הסיכום קרוב. נתניה עוקבת בעניין. בשני: ניר קלינגר יוצג רשמית במסע"ת

הפועל חיפה תחל מחר (שני) באופן רשמי את הכנותיה לעונה הבאה כשתציג את המאמן החדש ניר קלינגר במסיבת עיתונאים חגיגית. לקלינגר, שמאוד מעורך על ידי הבעלים, צפויה עבודה רבה לקראת העונה הבאה והמטרה הראשונה שלו היא להשאיר את קאלה דרשלר, רן אבוקרט, אושרי רואש ויובל אבידור במועדון. לוואלה ספורט! נודע כי אם השוער בן ה-38 שסיים את חוזהו בקבוצה, לא יגיע לסיכום עם האדומים מהכרמל, במכבי נתניה כבר לוטשים עיינים לכיוונו. אולם הצוות המקצועי מעריך כי כבר מחר יגיעו לסיכום עם השוער, שהפערים מולו הצטמצמו לזעומים ביותר. ישנה אפשרות כי כבר במסיבת העיתונאים תצהיר הקבוצה כי קאלה חתם על חוזה חדש במועדון.

מלבד זאת, מאמצים רבים בהפועל חיפה לנסות ולשכנע את אבידור לחתום על חוזה חדש במועדון, אך החלוץ מתעקש למצות קודם לכן הצעות מאירופה ואם לא ימצא קבוצה, אז יחזור לאופציה של האדומים.

בעניינם של רואש ואבוקרט שסיימו חוזה, בחיפה מזהירים כי דמי ההשבחה שיידרשו עליהם יהיו גבוהים ולכן צופים כי השניים ישארו במועדון. יחד עם זאת, ידוע כי טל בנין מעוניין לראות אבוקרט מצטרף אליו במכבי נתניה.

בעניין עלי חטיב, האדומים הציעו לקשר שדרוג של כ-20 אחוז בחוזהו, אך הקשר מתעקש על שדרוג של כ-100 אחוז לעונה הבאה. נראה כי אם הצדדים לא יגיעו לפשרה בימים הקרובים, לא יהיה מנוס מאשר ללכת לבוררות כשבקבוצה מאמינים כי הדרישות של הקשר חסרות בסיס והוא עושה הכל בכדי לעזוב את המועדון.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully