וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "מקווה שבלונדון המדלייה תהיה בצבע שאני רוצה"

המתעמל לא היה מרוצה למרות הזכייה בארד במונפלייה: "ציפיתי ליותר ויכולתי להשיג יותר. עשיתי שתי שגיאות גסות"

אלכס שטילוב זכה הערב (ראשון) במדליית הארד באליפות אירופה בהתעמלות שנערכת במונפלייה שבצרפת. שטילוב קיבל ציון של 15.166 על תרגיל הקרקע שלו, שהיה ברמת קושי גבוהה יחסית, והוא בהחלט הגביר את רף הציפיות ממנו כאחד המועמדים להשיג מדלייה באולימפיאדת לונדון.

"אני מאושר לזכות שוב במדלייה על הבמה האירופית הבכירה", אמר שטילוב. "האמת היא שציפיתי מעצמי להרבה יותר, וגם יכולתי להשיג הרבה יותר. שתי שגיאות גסות שלי הורידו לי את הציון משמעותית. בסך הכל אני לומד מטעויותיי בכל תחרות. מה שמעודד אותי יותר מכל זה שגם בתחרות ממנה אני לא יוצא עם הרגשה טובה, אני חוזר עם מדליה".

לקראת לונדון אמר: "התחרות הזו הייתה הכנה מעולה למשחקים האולימפיים. הכנסתי בגמר אלמנט מאוד מסובך שלא יצא לי טוב. באולימפיאדה אלך הכי חזק שאפשר, ושם אני מקווה שהכל ייצא טוב וגם המדליה תהיה בצבע שאני רוצה".

זוהי המדליה השלישית שטילוב במסגרת אליפויות אירופה, אחרי שזכה במדליית ארד במילאנו 2009 וכסף בברלין 2011 והמדליה ה-12 בסך הכל אם לוקחים בחשבון גם את גביע העולם בהתעמלות (7 מדליות) ואת אליפות העולם (2 מדליות).

שרת הספורט לימור לבנת הצטרפה למברכים ואמרה: "אלכס שטילוב שוב מוכיח שהוא אחד השגרירים החשובים והבולטים של הספורט הישראלי. ההישגים שלו בשנה האחרונה מעידים כי מדלייה שלו באולימפיאדה היא ללא ספק בהישג יד". השרה הוסיפה ואמרה: "זה היה חג שבועות מצוין לספורט האולימפי הישראלי".

מדליית ארד לשטילוב באליפות אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully